5.04.2020 г., 20:12 ч.

Моята звезда - Въведение 

  Проза » Повести и романи
537 1 0
1 мин за четене

,,Един човек промени целия ми живот за няколко секунди. Един човек ме преряза много дълбоко. Един човек си отиде толкова млад, оставяйки зад гърба си, хиляди недоизказани думи и горчиви сълзи. Един човек лети към Космоса. Един човек ме гледа от високо. Един човек, превърнал се в звезда, ще живее винаги в сърцето ми.’’

Тези думи бяха публикувани във всеки вестник. Новината беше разтърсила целия град. Не защото умря неочаквано, а защото беше най-богатият човек в града. Да, това е вярно. Бях се омъжила за човек, който контролираше целия град. Имаше много пари. Ама, наистина много. Често ги пилееше за ненужни неща- хазарт, алкохол и далавери. Не ме обичаше. Все си мислих, че не ми обръща внимание, защото има твърде много работа. Но съм грешала...
Последните няколко дни се държеше странно. Прибираше се рано, не слизаше за закуска и вечеря. Не позволяваше да влизам в стаята. Стоеше на тъмно. Стори ми се странно, но нямаше друг вариант- трябваше да приема нещата за нормални.

Минути преди да отиде на работа получи инфаркт и си отиде от този свят. Да, често съм мечтала да не го виждам повече. Но, по такъв начин не съм си го представяла. Аз и малкото ни момченце бяхме свидетели на тази горчива съдба. Не бях готова за това. И той не беше готов да си отиде и да захвърли всичко.

                                Михаела Илиева

© Михаела Илиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??