11.07.2009 г., 14:41 ч.

Мрачина с ярка светлина 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
664 0 0

Картинка.

Тъмночервено небе, почти черно. Не се вижда нито луна, нито слънце, само няколко тъмносини, почти черни облака. Океан. В далечината отляво остри, назъбени и стръмни скали, над тях кръжи малко ято мършояди. В средата отпред връх на риф, подаващ се на около метър над водата. На рифа седнало същество с човешко тяло, на гърба си има шест бели, почти прозрачни криле във формата на пипала, които пръскат ярка, бяла светлина от периферията си, две от тях се извисяват над главата му, други две се виждат от двете му страни, а останалите две лежат до краката му; на главата си има два тъмночервени рога, които към върховете си се изсветляват почти до бяло от отражението на някаква случайна светлина, идваща от другата страна на Света; забило лицето си в колената, кръстосал левия крак върху десния. Около него рифът е стопен на 10 сантиметра радиус от босите стъпала и влажните му бутове. Дясната му ръка е скрита между торса и свитите крака, лавата е протегната към водата, в която се намира коса за жито, чието острие също е пипало - без светлина.

© Константин Соколов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??