29.06.2017 г., 20:58 ч.

Мъдрословия (11) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
428 0 0
1 мин за четене

121. Човек може да победи съдбата.

122. Слаб си тогава, когато вместо да продължиш напред, оплакваш провалената си любов.

123. Унищожи богатството си, но не го предавай в чужди ръце.

124. Болката води самота, самотата води до познание, а познанието до вечен живот.

125. Ако се чувствате прекалено щастливи, то в живота цари една невидима за Вас лъжа.

126. Не хаби мастило тоя, който възпява самотата в творбите си, а тоя, който го убеждава, че не бива това.

127. Понякога безсловесните (=животните) показват по-голяма човечност от хората.

128. Превърни своята ненавист към някого не в юмруци, а в изкуство върху белия лист.

129. Да обичаш истински е добродетел, но да обичаш тоя, който вече те е наранил, е слепота.

130. Това, че гледаш, не означава, че виждаш, а това, че виждаш, не означава, че проумяваш.

131.  Кривите лелки обичат да търсят недъзи в младите, понеже се боят да погледнат себе си.

132. Обикновено този, който те съди, няма желание да изслуша твоята гледна точка, защото се страхува, че може да се окажеш прав.

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??