6.08.2017 г., 16:22 ч.

Мъдрословия (19) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
504 2 0
1 мин за четене

208. Тъмнината казва много повече от светлината.

209. Думите, които си чул от своята баба,  невинаги отговарят на истината.

210. Не следвай повеите на ветровете. Нека те следват теб. 

211. Да мечтаеш за световен мир е като да мечтаеш да си осиновиш еднорог.

212. Съвършеният свят съществува, но само в мечтите.

213. „Всичко” и „нищо” често означават едно и също.

214. Ако детството ти е минало в страх, ти трудно би повтарял колко хубав е светът и още по-трудно би се държал като мъдрец.

215. Това че някой не си служи с евтини клишета от рода на „Всичко е любов и всичко свети”, не означава, че греши.

216. Ние, хората, претендираме за титлата на господари на вселената, а в същото време, не знаем почти нищо за нея.

217. Крайностите винаги са нещо лошо, дори когато привидно подкрепят благородна цел.

218. Хората, които вярват в съвършения свят, в който всичко е любов и ценности, трябва да поразсъждават върху действителността.

219. Наричаме Калигула „луд”, но истината е, че не разполагаме с неговата гледна точка.

 

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??