7.06.2017 г., 13:16 ч.

Мъдрословия (3) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
392 0 0
2 мин за четене

25. Хората, които допускат да бъдат съкрушавани от един и същи човек безброй пъти... имат нещастието да бъдат носители на болна и немощна същност...

26. Оправданието е сигурен белег за наличието на нежелание.

27. Уроците, които получаваме след като загубим, са в пъти по-ценните от чуждите хвалебствия, които чуваме след като победим.

28. Лесно е да мислиш, но е трудно да намериш правилния отговор.

29. "Ако" е просто думичка, която често води до най-дълбоките размисли.

30.  Малко са тия, които събират смелостта да признаят своите грешки.

31. Там, където няма болка... няма и живот.

32. Светлината направлява, но също умее и да наранява.

33. В историята няма "ако". Научи тоя урок и спри да се оправдаваш.

34. Ако имаш воля можеш да постигнеш всичко, което си наумиш.

35. Грешникът се различава от праведния по това, че той знае напълно осъзнава своите грехове и знае, че е безсмислено да ги отрича.

36. Тракийската ромфея е най-страшното оръжие на всички времена. Тя е погубила повече свои, отколкото всички останали оръжия.

 

07.06.2017 г.

Андрей Андреев

© Андрей Андреев Всички права запазени

Всички афоризми са мои поучения, които съм изпращал да приятели, и/или поучения, които съм публикувал в социалната мрежа. Насърчавам всеки, който желае да ги използва в свои произведения, да го направи, стига да се съобрази с Правилата на сайта.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??