15.06.2017 г., 11:48 ч.

Мъдрословия (7) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
396 2 3
1 мин за четене

73. И най-здравата крепост може да бъде превърната в прах.

74. "Любов" е просто дума, подобно на всички останали думи.

75. Нелепо е да си въобразяваш, че животът е розов сън, в който болката не съществува.

76. Божествената мъдрост струи у всички ни. За жалост тия, които се вслушват в съветите ѝ, са твърде малко...

77. Тези, които стоят далече от интригите, са надарени с най-бистрия ум.

78. По-добре е да си тръгнеш с високо вдигната глава, отколкото да продадеш душата си на дявола. 

79. Човек се бои от  времето, защото копнее да бъде вечен.

80. Ако изпепелиш своите страсти, можеш да бъдеш истински свободен.

81. Очите могат да изгубят способността си да виждат, умът може да изгуби способността си да разсъждава, сърцето може да престане да бие, но душата... не може да ни предаде.

82. Червенокосите дами са най-прелестното творение на Бога.

83. Ако искаш да усетиш светлината на деня... най-напред се събуди!

84. Единствено слабият духом се страхува от предизвикателствата. 

 

15.06.2017г.

Андрей Андреев

© Андрей Андреев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Афоризмите ми допадат.Имаш и чувство за хумор.Символиката "12" е поносима. Напомняш ми Елиас Канети.
  • Верни неща!Понякога Провидението така ги разбърква!Когато османските турци обсаждали една крепост в долна Тракия,станало земетресение,което разрушило крепостта!Просто им върви!!!А те не са лоши хора!!!
  • И все пак 12 е едно хубаво число, носещо дълбока символика в доста от древните религии.
Предложения
: ??:??