26.04.2007 г., 6:49 ч.

Мъж мечта 

  Проза
1270 0 12
1 мин за четене
 

Мъж мечта


Искам аз да се омъжа, чудя се как и кой да подлъжа. Малко кривички са ми краката, редичка ми е косата, нещо имам и кусур в устата, а и на дядо Гошо съм взела колената.

Нищо, че не съм красавица голяма, че как тогава омъжила се е мама? Туй красотата е ген, все ще си намеря някой фен! Обаче си мечтая за Супермен! Да е винаги до мен, да е млад, красив и да е ерген. Да рисува като Гоген, да пее безупречно всеки рефрен и да е безспорно много надарен! Къде ли да го търся сега, съмнявам се да се справя съвсем сама. Братовчедка ми ще прави парти, щяла да ме запознае с някой си Марти. Ще отида, но много се притеснявам, имам опасения, че за нищо не ставам. Не мога да танцувам даже и хоро, да не говорим пък за танго! Май не съм и много забавна, във всичко съм ужасно бавна. Какво ще правя на това парти? Нито ме бива да играя карти, нито да комуникирам с този Марти. Какво да сторя аз сега? А и какво да облека? Вземам решение и отивам, да вървя на някъде, да се развивам! Отивам да срещна моя Супермен - може пък да е дошъл и моят ден?!?

         Влизам в пушилка от цигарен дим, веднага ме водят да видя Мартин. С дрехи от кенарено сукно и обут със светло бежово събо, се доближава към мен непознатия ерген. Само като го видях как потропва с налъми и моментално свършиха мечтите в ума ми.

„ Приятно ми е Махджа, на Мартин ме прекръстиха след това."  Боже, идва ми да умра! „Леле, кака, каква си бела, за тебе целата рода би умрела!" Питам братовчетка ми веднага,  какъв е тоя и какво става? Тя започна да ме увещава: хубаво момче и много добродушен. Аз като го гледам е направо простодушен. Не успял да завърши основно, май и в очите му пише нещо подобно. Можел хубаво да гледа стока, ами аз не паса крави зад блока! „И къща в провинцията за зестра ще дадеме". Я, аз да бягам докато е време! „Братовчедке, братовчедке, как можа да решиш, че тоя е за мен?" „Ама, как, ти луда ли си? Той направо е Супермен!"

© Мими Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Абе Миме, неизчерпаема си!!!
    Браво!
  • Слушай,... що не ме запознаеш?
  • Жена - съкровище!!!
  • Примамливо жонглираш с думите
    Поздравления.
  • Браво! Не се отчайвай! Просто се търкули като гърненце и ... ще си намериш някой похлупак по твоя мярка и вкус! Защото нали народните пословици са правдиви!

  • Мими!!! Иска ми се да те познавам!!!
    Творбата ти е страхотна, зареждаща, просто ЕДНА УСМИВКА!!!
  • Кака ти да си го вземе щом толкова го харесва.Как само ги измисляш,браво!!!
  • Еее ма това момиче какво се излага.Човечеца стоката ще и гледа, кравите ще пасе, а тя го неще тцтц. хаха много много яко разказче- супер си.
  • интересно
  • Не можах да разбера, какво му е на момчето! Мъж за чудо и приказ - не се гримирва, не си прави пластични операции , не си боядисва косата, не си лакирва ноктите, бръсне се само по лицето и то само по големите празници, които превръща в двойни, защото тогава и се изкъпва! Мъж за чудо и приказ! Мими, твоята героиня изглежда иска да позира за една картина, на която група седнали скелети около една маса мухлясват, очаквайки своя принц!
  • Много ме развесели!
    Поздравче, Мими!
  • Ама че братовчедка има това скромно и красиво момиче.

    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??