20.08.2013 г., 20:39 ч.

Мъжът до мен 

  Проза » Хумористична
1527 0 14
1 мин за четене

МЪЖЪТ ДО МЕН

 

            Кой ма дявол караше, в таз галерия да влизам и то не от любов към живописта, ами поради жегата навън в тоз малък провинциален град.

            Не беше нечия изложба, а микс от платна на различни художници, в различни стилове, изпълнени с различни техники, но пък вътре имаше климатик. Поседнах на диванчето в средата на залата, поех дълбоко от хладния въздух и се загледах в стената пред мен.

            Погледът ми се спря на нещо като портрет на човекоподобно същество, което или беше много късокрако, или творецът беше решил да го изобрази до коленете.

        Моделът явно е бил от мъжки пол, защото съществото от портрета имаше голяма плешивина на темето, заобиколена с вирнати кичури, които наподобяваха рога. Под тях се гушиха свински ушички, между които разкриваше редки зъби, широко ухилената уста. Врат липсваше, а четката не се беше постарала да даде яснота, къде свършват гърдите и започва коремът, защото между всичките копчета на ризата бяха извадени на показ части от рунтава плът.

           Любопитството надделя над нуждата ми от релакс и аз се надигнах и наврях нос в табелката под платното.  Портретът беше на ”Мъжът до мен”, а авторът носеше моминската фамилия и името на бившата ми жена.

            Въпреки климатика, се изпотих и под езика. На мига се озовах пред огледалото на колоната и там се родиха тези три успокоителни мисли:

            „Пък, може и да е съвпадение на имената...”

            „Пък, де да я знам, с кого живее сега...”

       „Пък, може и да е някакъв авангарден стил на представяне на хубостта и добрината”..., нали тъй?

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ама, ако чак толкова си си харесала такъв, Кали, ще ти го изпиша от скалада. Тук и наоколо са откриваеми
  • Calli, ако усмивката ти е така чаровна, както на снимката, ще ти споделя, че героят от разказчето ми "Мъжът до мен" няма прототип.
  • Насам, насам, при бай ви Лордли, за порция лечебен смях, Анабел, Ивон и Вальо!
  • Чудесен хумор!
  • Кажи ми огледалце, я кажи ...! Усмихна ме, приятелю! Поздрави!
  • На затова аз не бих си взел художничка, djudjii
  • Ах, малеее, дожаля ми за човечеца Ще има да се мята нощеска в леглото с поредната порция въпроси - съм, или не съм аз
  • Suleimo, Oksimoron and Estreiia, благодаря ви за отзивите и изпратените усмивки. Смешно да ви е!!!!
  • Спирам с четенето в сайта за няколко часа, искам да стана с усмивката, която ти ми подари! (не е беззъба )
  • !
  • Лорди,за мене това е зов за помощ. "Любими,аз съм нещастна.Ти ме изостави и виж какво чудо се опитва да заеме твоето място.Моля те спаси ме!"
  • Ооо... това го помня
  • Усмивката след коментара ти, toxin, ме радва!
  • ами така е, няма си дяволът друга работа...
Предложения
: ??:??