9.03.2008 г., 9:56 ч.

На седмото небе 

  Проза » Разкази
2818 0 16
4 мин за четене
 

- Това, което болшинството от хората са решили, че трябва да бъде. Не е непременно най-добрата, нито най-логичната, а тази, която се е приспособила към колективното желание. Виждаш ли какво имам на врата си?

- Вратовръзка.                                                

- Точно така. Отговорът ти е логичен, свързан, като на съвсем нормален човек: вратовръзка!

 Един луд обаче би казал, че имам на врата си смешен, ненужен, завързан по сложен начин шарен парцал, който затруднява движението на главата и изисква по-голямо усилие, за да влезе въздух в дробовете. Ако застана близо до някой вентилатор и не внимавам, мога дори да се удуша с този парцал.

 Ако някой луд ме попита за какво служи вратовръзката, ще трябва да му отговоря: за абсолютно нищо. Дори и за украса не служи, защото в днешно време се е превърнала в символ на заробване, власт, отчуждение. Вратовръзката служи единствено за това - като се прибереш вкъщи, да я махнеш с усещането, че си се отървал от нещо, за което дори не знаеш какво е.

 

- Погледни ме в очите и запомни какво ще ти кажа! Има само две неща, които са забранени: едното от човешкия закон, другото - от Божия. Никога не принуждавай някого да се люби, тъй като това се смята за изнасилване. И никога недей да имаш сексуална връзка с дете, защото това е най-тежкия грях. Свободна си да правиш всичко останало. Винаги съществува някой, който желае същото, което искаш и ти.

 

Жени, които бяха учили в религиозни колежи, мечтаеха да бъдат унижавани, мъже в костюми и с вратовръзки, висши държавни служители, разказваха как харчат цели състояния по румънски проститутки само за да могат да им ближат краката. Съпрузи, които искаха да гледат как чужди мъже обладават съпругите им, жени, които мастурбираха всеки път, когато откриваха, че собствените им мъже им изневеряваха.

И оргии. Изглежда, че всички хора поне веднъж в живота си биха искали да участват в оргии.

Хората говорят по-открито пред психиатър, отколкото пред свещеник, защото лекарят не ги заплашва с ада. През дългата си кариера на психиатър д-р Игор вече бе чул всичко, което имаха да му разкажат.

Разказваха му. Рядко го правеха. Дори след толкова години в тази професия той още се питаше: защо хората се страхуват да бъдат различни.

Когато се опитваше да узнае причината, отговорът, който най-често получаваше, бе: „Съпругът ми ще си помисли, че съм проститутка. "А когато пред него стоеше мъж, той винаги казваше:"Жена ми заслужава да се отнасям към нея с уважение."

И обикновено разговорът приключва дотук. Нямаше смисъл да обяснява, че хората имат различен сексуален облик, неповторим като отпечатъците на пръстите им. Никой не искаше да повярва в това. Бе много рисковано да се държиш твърде свободно в леглото, особено когато се страхуваш, че партньорът ти все още е роб на предразсъдъците си.

Из „Вероника решава да умре" на Пауло Куелю

 

Изчетох я на един дъх. Влюбих се лудо в автора, може би защото е пролет. Но и аз като него се опитвам да кажа, че всичко, което не е забранено е позволено... в любовта.

Опитвам се да кажа на всички жени да не симулират оргазъм. Защото започват въпросите: в мен ли е причината или той не е достатъчно добър любовник? Дали си има някоя, а аз за нищо не ставам? По-лошо от това няма. Колко е хубаво след като сте правили любов да кажете: По-хубаво не ми е било никога! И така всеки път. Ако трябва си затворете очите и пуснете еротичните си фантазии на воля или просто откажете. Но да симулираш оргазъм?! То на теб не ти е хубаво, а предполага се и на него.

Веднъж след бурна нощ мъжът ми ме попита:

- Хубаво ли ти беше?

И аз му казах ей така за разнообразие:

- Не, не ми беше хубаво! Преструвах се заради теб. Просто симулирах оргазъм.

А той понеже знае, че аз си се обичам много и няма да направя нещо в свой ущърб ми отговори.

- Всъщност и на мен не ми беше кой знае колко добре, затова и аз симулирах оргазъм.

- Е това не го очаквах от теб! Значи не ме обичаш така ли?... Искаш ли да повториме, а?! За да оправиме нещата.

- Хитруша такава, добре хайде!

Ей не разбира от майтап моят мъж. То да не се пошегуваш с него. И аз нали съм лекомислена - хайде...

Много щеше да бъде хубаво ако е верно, но това са спомени от младини. Леле колко отдавна помня!!!

И така мили дами никога не симулирайте, защото мъжът до вас не е режисьор, който да ви избира за главна женска роля. Нито пък сте на кастинг за най-древната професия. Просто правете любов, тогава и вие и той ще се почувствате на седмото небе. Как ли е там сега?! Приключвам да пиша и отивам... знаете адреса.

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Когато две тела и две души се слеят лесно се лети.
    Колко си права Етчи!!! А аз си летя, станала съм почти летяща вече...От пролетта ще да е.
  • Права си Светле, хубаво е на седмо ниво в небесата...
    Когато две тела и две души се слеят лесно се лети.
    Но пък понякога хубаво ни е да стъпваме и по земята.
    За разнообразие (за малко само). Лети, Светле, бъди!

    Поздрав и усмивка.

  • Е, това е подвеждаш въпрос, нали Мая?! Хитруша, искаш да разбереш дали наистина съм била на посочения адрес. И така...Има труден и лесен начин. Мая, ако ти не знаеш как се стига до там, кой тогава, скъпа?! Анета, ще се видим на седмото небе, пролет е!!! Хайде влюбвайте се всички и право при мен! Адреса го знаете!!!
  • Е, сега вече като си тук, аз съм на шестото небе. Сега отивам да се качвам на седмото, че времето си лети ли лети, до като те чакам всяка вечер
    А ти не се губи така за дълго. Липсваш, когато те няма, Светле!
  • аз имам един много екзистенциален въпрос - как се стига до седмото небе? т.е. - директно ли кацваш там, или трябва да минеш всички 6 преди това, м?
    жду ответа как соловей лето!!!
  • От кога те чаках, да знаеш?
    Ех, Петинка, този въпрос в "Стани богат" е за десет хиляди лева и се страхувам, че няма да мога да отговоря. Така че се отказвам. Прегръщам те и аз и ще гледам да не се загубя!
    Магдалена, винаги си добре дощла у дома, защото си прекрасен човек, разкрила съм те и те чакам, не се шегувам!!!
  • Нямаше те...чаках...чудих се...а ти ме изненада ненадейно...с този мъдър и много истински разказ...да знаеш, миличка, колко истини си казала...! Винаги , когато идвам тук, при теб...все едно в дома ти влизам...толкова ми е хубаво с теб. с обич, прекрасна Светлинка.
  • От кога те чаках, да знаеш? Ами... липсваше ми бе, Светланчик!
    Прегръщам те!
    И не се губи много!
  • Киренце, очаквам включване!!! Вилдан, благодаря за пожеланието! На нали съм добра, давам един цял ден почивка на мъжо, ако случайно си има някоя...Дано няма сили!!! Румене, много правилно си ме разбрал!!! А казват, че мъжете и жените говорели на различни езици. Абе, когато имаме желание ставаме полиглоти без проблем. Павлина, аз съм все сред млади хора. Всеки иска да бъде обичан и го вълнуват тези въпроси. Е, почти всеки. Иванова и ти ме изненадваш приятно и аз, за да си го върна тъпкано, какво ли не правя. Но така ти се пада!!! Ангар, разбира се, че има! Аз вече съм там, за да не стане претоварване на седмото небе така съм се извисила, че не ми се връща. Нина, мога същото да кажа и за теб. Прекрасен човек си!!! Борянче, благодаря и на теб за милите думи!!! Доче, привет и усмивка и за теб!!! Таня, признала съм те!!! Голяма си!!!
  • Признала съм те за психолога в сайта, въпреки че това е моята специалност.
    Браво, Светле!
    Разказът ти е поредния урок по самоуважение!
    Аз също обожавам П.Куелю!
    Прегръщам те!
  • Винаги те чета на един дъх...и с широка усмивка! Хубаво те е вдъхновил този път Пауло Куелю! И аз го харесвам! Поздрави, Светле!
  • Обичам романите на Пауло Куелю...
    Обичам разказите ти,съчетаващи
    чувство за хумор с доброта и човечност...
    И теб, и него чета на един дъх и
    искам още...
    Мъдра си...И много добра...
  • "Когато Маичка видях,
    побърках се - какво да сторя!
    Аз бях на седмото небе,
    и даже - малко по-отгоре!"

    Т.е., имало е и по-високо от седмото!
    Така и не съм разбрал какво работиш, Светланал. Но, съдейки по разказите ти, с един салон за еротични консултации много полза ще принесеш и още повече ще се прославиш!
    Но всъщност най-ми хареса това за вратовръзката.
  • Хубав съвет, Светле! И правилния път към седмото небе си посочила! Но мисля, че младите вече не ги тресат толкова скруполи Поздрави за разказа и бъди все на седмото небе!!!
  • Голяма жена си, Светле!Пожелавам ти седем нощи от седмицата да си на седмото небе!
  • Светленце добре, хареса ми.
    Поздрав

    СВетле някой път ще ти споделя,какво е на седмото небе.
Предложения
: ??:??