21.09.2013 г., 17:35 ч.  

На спа с Ганьо 

  Проза » Хумористична
680 0 11
2 мин за четене

НА СПА С ГАНЬО

 

            Вече си мисля, че ме следи, или пък ми е пратен като СРС. Където и да мръдна и ей го. Зимата даже на лифта до мен се беше качил.

            Забелязах го още като си вадеше куфарите от багажника пред хотела, щото наред с тях свали и две литрови бутилки от ония, дето преди време продаваха олиото в тях, зелени едни такива тумбести, но тези с бирени капачки бяха затапени.

            Позачудих се още тогаз, защо да му е олио на СПА, ама нали съм за сефте, си затраях.

            На обяд ме впечатли със силното си влечение към блок-масата, но нали аз пък съм си злояд, възхитих му се. Тогава го видах да отпива юнашки от тумбестите.

            Настаних се, наметнах халата и шляпайки доволно с чехли заслизах към СПА-зоната, а тя чудничка: с горещ и студен басейн, джакузи, сауна, парна зала, инфра, душ-зона,  шезлонги, масички, фреш-бар и музика с канарчета и ручейчета за фон.

            Вече забърсвах замрежените си от душа клепачи и го чух:

- Ех-а-а-а! Тука е за батя-я-я – и шляп-шляп-шляп, зашляпа се по заемащия цялото пространство между носа и коленете му корем, моят познайник от паркинга. Беше застанал на входа на СПА-зоната, като след това си представяне, бързо метна пешкир на близкия шезлонг и с плясък се насади насред бълбукащото джакузи.

            Сконфузен от видяното, но повече погнусен от мазните къдри на неизполятата му глава, предпочетох горещият басейн в съседство. Явно беше уловил погледите ми, щото ми смигна, помаха ми приканващо и като сложи едната си длан до устата, уж тихо ме посъветвана:

- Тука, тука ела бе колега-а-а. В тез джабуринки и да пръдне човек, не си личи.

Направих се на глух,  а за да се скрия от погледите, що се насочиха към нас, си наврях главата под водата, уж да си ликувам синузита. После, съвсем противопоказно охладих желанието си да го замеря с чехъл в студения басейн и се скрих в сауната.

Тъкмо взеха да избиват първите капки по челото ми и с трясък влетя и той:

- Я се сместете, бе-е-е!  Там горе само аз издържам – и изля цялото шишенце с парлива мента връз камъните. Пльосна се по корем на най-горната лежанка и замляска, и загрухтя от кеф.

Спестих си останалото, минах през душовете, полегнах за десетина минути на шезлонга и тръгнах да излизам от зоната, когато се огледах за кореместия. Не беше нито в джакузито, нито в топлия, ни в студения. Тогава се върнах и погледнах в парната, инфрата и в сауната. Беше още там, на същото място, в същата поза. Обезпокоен подвикнах:

- Господине, господине – ни помръдване, ни стон.

Пресегнах се и го разтърсих. Оня се ококори, надигна рошава кратуна и избълва:

- Абе, какви хора сте бе и на СПА не оставяте човека да се наспи, ей-й-й!

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Винаги сме си били "бам-башка" и затова искат да ни уморят от глад, но с Ганьовската си живучест ще устоим и на това, Ели
  • Нашият Ганчо си е наш, роден и носи българската самобитност, така че трябва и да си го ...абе, не и чак да го обичаме
  • Разбира се, че не е само български патент...ама ние нали сме си НАЙ..
  • Тъй еСанвали, но е права и Дани, че ганювщината не е само български патент. Ние обаче имаме нагласата да си я признаваме, изваждаме на показ и усмиваме. Т.е. ни е сме си най-
  • Да, Лордли, хем се усмихвам лекичко, хем си е реалността..Поздрави!
  • Кети, Снежана, Ивон и Ани, знам че моя Ганьо е отвратителен, но е реален, така че си заслужава сарказъма.
  • Като изключим как ни изглежда от страни, на Ганю му е кеф. Човека си е щастлив, ама много. Приспособява се във всяка среда. Контактен е, дружелюбен, усмихнат. Това, че прави впечатление, за него си е комплимент. И въобще не е само български герой. Всички които работим с туристи ще го потвърдим. Бая ярки персонажи съм виждала.
    Милорд, отново усмивки ще раздавам за вас
  • Готино, но като реклама ми се отщя!
  • Винаги успяваш да ме усмихнеш! Май обичаш да пишеш за Бай Ганьо!?
    Благодаря Ви, Милорд - развеселхте ме!!!
  • Лордли поздравление!Не мога да кажа по-голяма похвала от това,че с твоят Бай Ганьо си надминал Алеко .Още веднъж Поздрав!Четейки разказа се смеех, но тъжното е, че това което си написал е самата истина.
  • Ганьо и мафията са безсмъртни!
Предложения
: ??:??