2.10.2017 г., 1:26 ч.

На танцуващите 

  Проза
703 2 1
1 мин за четене

И? съществува ли романтика или я изгубихме във време в което душата ни не може да понесе емоции по силни от сиво ежедневие … премесено с бяло.

Изгубихме ли се във време на празни стаи и зими студени. Нима мислим само за пари и сметки. Цифрите ли заместиха романтиката

И не, не говоря за романтика под формата на цветя и ласкателства, а за онази голямата която вдъхновява другите и ги кара да вярват в багрите на живота …

Повехна ли с цифрите опетнена любовта на младите и няма ли вече кой да прави подвизи в името на чистотата и …

Колко да ни струва? Скъпи ли са чувствата? Питам в цифри (и не само мъжете)? Отговорете ми колко години работи човека със средна заплата за късче от проклетите багри на любовта, че тежи все да ми е сиво?

 

Та колко струва, млади ми човеко? Едно писмо, един танц под звездите или набраните цветя сутрин оставени безшумно пред вратата?

И какво ако всички багри си останат тайна? Какво ако бъдат интимност на една душа и двама млади, а не медийна звезда … и дали тогава ще е по-чисто?

В крайна сметка какво е романтика? И що е то любов?

 

Вдъхновила ли е тя поета да опише с думи сълзите си по спомен цветен … или художник е държала безсънен в порив див да обагри той платното в цветовете които чувства?

Композитора ли драска ноти по листа бял и превръща ги в мелодията на своя печал?

 

Мъка ли е любовта или нашия цвят и вдъхновение? Мъртва ли е романтиката или просто в заточение?

 

Съществува вярвам! Иначе няма как… Мечтите тъй се погубват в смъртта на надежда една... За романтика велика предизвикана от любовта

 

Любовта вдъхновява дори да си наблюдател отстрани и те жегва и отвътре ти гори

Любовта вдъхновява! Видях с моите очи – как танцува двойка в празен, тъмен ресторант без музика, но с цветове…

© Габриела Дянкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Габриела, явно си непоправима романтичка...
    ... Което ми допада с многото и дълбоки въпроси които задаваш...
    Хареса ми написаното от теб, защото носи размисли.
    Написано е вдъхновено и с широк емоционален диапазон.
    Успех!
Предложения
: ??:??