19.06.2005 г., 1:35 ч.

Началото ІV 

  Проза
1306 0 0
2 мин за четене
Скоро дойдоха и момичетата, за да се развихри купонът с пълна сила. Бяха студентки по философия първа година, колежки на един от гостите.
Така се запознах на Стела и тогава едва ли бих могъл да предположа, че това ще е Началото на една красива любов, която ще премине през толкова много перипетии и ще окаже такова влияние върху мене, оттогава насетне, често преобръщайки мисълта ми наопаки. Беше леко мургава, с тъмнокестенява коса, слизаща до средата на гърба й, меки и обли очертания на лицето, с чувствени устни. Това, което харесах от пръв поглед в нея обаче, бяха миглите й, дълги, гъсти и леко извити, създавайки странно усещане за женственост и нежност. Носеше светлокафяви джинси, такива, каквито винаги съм искал да имам, а червената и блузка й стоеше доста добре, въпреки че би могла да мине за демодирана.
Времето течеше, алкохолът щедро се лееше, подпийнахме доста стабилно, без да се оливаме, от уредбата гърмеше як метъл, носеха се викове и глъч, някой беше пуснал порно канала на телевизора, Содом и Гомор, пълен ад.Стела явно въоще не беше подозирала къде я води нейната колежка, личеше си, че се чувстваше неудобно и не й е място тук. Реших да я заговоря и тя бе доста доволна , че има с кой да поговори нещо смислено, заприказвахме се на най-различни теми. Постепенно времето беше доста напреднало и купонът бавно започваше да утихва. Момичетата решиха, че е време да си ходят, разделихме се със Стела, без дори да ми мине през главата, че някъде някога съдбата ще ни събере отново. Приятелите на домакина също започнаха да се разотиват един по един, накрая останахме само аз, Калин и той. Пооправихме доколкото беше възможно, бащата на домакина му се беше обадил, че ще се прибере на другия ден и ще мине да го види, затова той ни помоли да си тръгнем рано , за да не завари той у тях(родителите му бяха разведени, а баща му явно бе доста богат - беше му купил апартамента лично за него, а той живееше в друг град). Мен ме покани в спалнята, където останах изненадан от разликата - тук всичко бе чисто, уютно и подредено, дори имаше плюшени играчки). Потънах в меката постеля в удобното широко легло и изкарах в просъница няколко часа до сутринта.
(Факт 3 - както са отбелязвали и други преди мен, запознавайки се с различни хора по време на стоп, те често ти разказват неща, които не биха споделили и на най-близките си, най-вече поради простата причина, че някога едва ли ще те видят отново. Разбира се, важно е да се въоръжиш търпение и да ги изслушаш, като се съгласяваш с тях и казваш това , което очакват да чуят, все пак въобще не са длъжни да те качат).

© Хр М Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??