24.01.2024 г., 10:24 ч.

Нахалствам с мислене 

  Проза » Други
163 1 7
6 мин за четене

В САЩ министърът на войната Тагарев беше посрещнат от висш чиновник с дълга като великите пости титла: заместник помощник секретар по международното сътрудничество…

Казано по нашенски – голяма фирма, празно съдържание…

Ама е станал за снимка…

хххх

Някакъв… такъв…Абе, от трибуната откровено го наричат „госпожа“…

Та тоя „госпожа“ обяви, че думата ЛАМЕР идва от английски и означава „бавен“, „човек, който в електронните игри дебнел, та да застреля някого в гръб???

Бе, ние в наше село все англоезични сме били…

Щото думата си е западноевропейска – демек, от Северозапада. И означава груб, непохватен селяндур. В Бяла Слатина си имахме и градска звезда – Гошо Ламера. Веднъж нашенци решили да го почерпят, та платили пет лева на една Николина Патежовата – бивша мома, с ниска социална отговорност, казано официално.

Вкарали ги в една стая, свалил Гошо гащите, а оная само погледнала и изпищяла. Избягала – въпреки огромния си социален опит. Щото при оня притежанието било още по-огромно…

Ама… Ново време, нови хора, нови познания. Макар да са просто нелепи дрънканици…

хххх

Отивайки в КС, Дуловската гаубица си взема маркерите – червен и зелен.

Щото и там смята да дирижира гласуванията…

хххх

„Кралицата на калинките“ заяви гордо      че задачата й е: „Дапазя правото дори от закона“???

Готова тема за съчинение на матурата за хора със специални умствени проблеми…

хххх

Не съм пророк – прекалено реалистично мисля. Но виждам две възможности за оправяне на поредната полит каша.

Първо – възможно е Радев – ВСЕ ПАК! – да откаже клетвата на Атанасова. Просто да откаже…

Страхът от което кара жълтопаветните неможачи да вряскат – ама клетвата не е пред него, той е само присъстващ…

Присъстващ – по закон. Но – там!

И, второ – по-невероятното. КС да отложи клетвата, да разгледа жалбите срещу избора и да отхвърли психодиспансерната юристка-

Впрочем, мълчи се за някои неособено красиви неща и около другия. Лобизъм за ЧСИ, подмолни действия, далавери в семейния кръг – съдия, постановяващ решения по имотни дела, жена – нотариус… . Както и няма отговор на въпроса – при предишната му кандидатура, защо беше отхвърлен?

Още великият Вапцаров е казал: „Разровиш ли го – ще мирише…“

хххх

Бизнес за балами. САЩ продават на съюзниците си Ф-35 за 80 милиона долара парчето.

На нас пробутват стария Ф-16 по 150 миблиона.

Пита се – в кого са комисионните и по колко…

хххх

Все още и все още никой не смее да формулира какво е това ЕВРОАТЛАНТИЗЪМ.

А според мен е ясно. Феодализъм е власт на феодалите, капитализъм – на капиталистите, тия с пари. Евроатлантизъм е просто власт на евроатлантиците. Важното е да си избързал с обявяването си за такъв – да заемеш капия, както е в таблата.

Натам е лесно.

Макар да има и друго твърдение – евроатлантизъм е слугинаж в полза на тия, дето властват в евроатлантическата зона. Тоест, над света. Щото по океаните граница няма – де Атлантикът, де Пасификът – все едни бойни кораби развяват един флаг и налагат своите закони…

хххх

В духа на евроатлантизма се преобразова и неизвестен куцукащ в „стиховете“ чалгаджия. Който все още не е сменил типично българското си име с поевроатлантическо. Та предлагам – Юрая Хийп. Близкозвучно, а и на известен гарой от „Дейвид Копърфийлд“ – мазен, гнусен, подъл, коварен, готов на всичко – само срещу парАта за пАрата и удоволствието да бъде похвален от господаря…

Евроатлантизъм…

хххх

 Войната в Украйна може да свърши. Само тоя Путин да приеме мирния план на Зеленски. Нищо друго – едното съгласие за подписване на капитулацията стига…

А планът от десет точки е перфектен. Не е като китайските локуми за споразумания, някакви граждански права, избори и тем подобни измишльотини…

Иска се само териториите да се върнат до ниво 1991 година / демек – и Крим, и Донбас, и Херсон да станат пак украински/, руснаците да се изтеглят зад тогавашната граница / сетне ще се обсъди кога ще предадат Кубан и Дон – все казашки/, да платят репарации /някакви си 200 000 000 000 долара, дарени от благородните САЩ и ЕС за война срещу тях/, да възстановят разрушеното / независимо кога и от кого/, да предадат за съд държавните и военни ръководители и тем подобни дребни условия…

Ми, кво толкова… Да се съгласяват – вместо да отиват в Киев за преговори барабар с армията си…

хххх

Шутът с едно изказване в Давос успя да обиди две страни. Най-напред отказал среща с китайския премиер – не му бил по ранга. Щото шутът е президент, видите ли…

А после обявил, че Тръмп трябва да мисли, когато говори…

Май пицата с кристали вече е смляла мозъка му…

А иначе… Мисля си – реалистично-песимистично, че вече организират височайшото погребение на един шут-президент…

хххх

 

Джендърни новини. В САЩ и някои евроатлантически държави отдавна има „тоалетни за неопределили се“. Последни такива посочиха в училищата си украинците.

А ние?

Тоалетни за неопределили се, за търсещи се, за разнообразяващи се, за… А тоалетни за шизофреници? Или кабинки с няколко тоалетни чинии – според разнообразните личности в един кукундел?

хххх

През ноември 2022 година поляците и украинските нацисти, а сетне и евроатлантиците вдигнаха шум – руснаците обстрелвали Полша. При това – две невинни жертви.

Тези дни полската прокуратура завърши следствието и през зъби каза: ракетата е от украинската ПВО, за пореден път стреляла напосоки…

Само че тази очаквана новина в медиите няма да проникне…

хххх

Френската организация SOS Donbass публикува списък на френските наемници, попаднали под руския обстрел на хотел в Харков. Все още се уточнява кои са убити, но сред тях вече се знае, че е Алексис Дриот /38 годишен/, син на генерал Дрион…

хххх

За пореден път спряха мач в Англия. Някакъв тъмнокож играч се оплакал на съдията, че чува „маймунски гласове“. Сега – за слушане на някакви гласове си има специалисти и затворени лечебни заведения.

Но…

Как е определил, че са маймунски? А не – примерно, мляскаща камила или яздещ слоница мъжкар?

И – най-интересното ми: отде е разбрал, че това са предназначени за него звуци? Какво го кара да се смята свързан с това?

И, ако сам смята, че имат нещо общо с него… Абе, кой съм аз, че да споря? Той по-добре си се познава…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ви!
  • На мен ми хареса това мислене, може би точно, защото е "нахално"!
    Поздравявам те!
  • Благодаря!
    Промитите уж мозъци драскат стихчета против Путин, наричат всички мислещи "путинисти", макар сами да са от партийни семейства и сами бивши партиййци.
  • Добре си ги наредил, браво 😀
  • Адаш, относно споменатия адаш, при нас такива са стандартите 🤣🙃🤣
    А другото, теми за размисъл, но... промитите мозъци няма да го направят...
    Поздравявам те.
  • Благодаря!
    В нужника евроатлантици не се давят, а спокойно минават в своята среда...
  • Не е полезно - мисленето. Губиш сън, апетит, късаш нерви... Я си вегетирай там и дано не се намери някой, определил се като веган, да те опасе... А за тоалетните - в нужника на двора, като се разковеше някоя дъска на пода - всякакви падаха, та били те и ламери.
Предложения
: ??:??