7.12.2017 г., 11:25 ч.

Нахвърляни монолози 

  Проза » Хумористична
376 1 4
1 мин за четене

- В родилното на болницата отчели милионния, появил се на бял свят. Хлебарката кръстили Пенка...

- Пуснати са юбилейни монети на стойност 30 сребърника...

- Свобода на словото е правото да отваряш устата, без да има какво да сложиш там...

- Решено е държавата да има ново знаме. На първо време ще е бяло, а после ще се реши в какви цветове да се боядиса...

- В съвременната армия се въвеждат нови команди – и без това войниците, чувайки „Мирно!”, не виждат гърдите на четвъртия, защото им пречат коремите не предните трима...

- По законите на физиката, ако човек е притеглен от отрицателното, значи той е много положителен...

- Ако жена ви има трима любовници, значи тя е истинско съкровище и по закон наистина ви се полагат 25%...

- С гол мерак може да се спечели само конкурс по красота...
- Свободата на словото означава да можем да им кажем какво мислим за тях и нищо да не се случи. Ама нищо няма да се промени...
- Но пък ако не им кажем какво мислим за тях – за нас ще е по-добре...
- Молдавският парламент отменил решението на правителството в Киргизия относно границата между Белиз и Гватемала...
- Кога ще чуем, че е изстрелян космически кораб с милиционер на борда...
- Основна поза в държавната Камасутра – ти си отдолу, правителството винаги отгоре. То властно те държи здраво с две ръце, казвайки ти понякога нежни думи, умело измъквайки последните ти пари...  - Правителството е винаги твой надежден партньор. На него може да разчиташ – слага презерватив дори на милиционерските палки...
- Отчет за 2017 година. Който не работи – не яде... Май само правителството е работило...

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Силвия!
  • И аз това питам: Кога ще чуем, че е изстрелян космически кораб с милиционер на борда?
    Много усмивки от мен, благодаря за свежият хумор! Имам предложения за знамето, цветовете да си останат същите .
    Поздравления, Георги и хубав ден!
  • И за плач си е...
    Благодаря!
  • Поздравление,Георги!Толкова малко написано,а казва много!Един мъдър хумор!Смях се много...!
Предложения
: ??:??