4.04.2008 г., 10:27 ч.

Най-лошата шега  

  Проза » Разкази
1041 0 2
2 мин за четене
Най-лошата шега

Ерик беше нормален 20 годишен мъж. Като всеки друг човек на тази възраст, той обичаше да се събира с приятелите си и да се забавлява. Той беше с добро чувство за хумор. Обичаше шегите и забавленията.
На 1 първи април той бавно се измъкна от леглото, след като чу алармата от телефона си. Грабна го и ревностно настисна копчето за изключване. Отново се пъхна в леглото и задряма. Час по-късно един от неговите приятели позвъня на входната врата. Мудно той стана и отиде да отвори.
- Фреди, много рано, уе пич!
- Ерик, от сън спомени няма, ставай, днес е ден за шеги и забавления!
- О, и тази година ли ще бъзикаме и премятаме кварталните хлапета?
- О, не, пич, тая година имам изненада за теб!
- Стига е, какво пак си намислил?
- Тази година ще отидем в клуба по танци. Виждал си мацките там, много яки пичета са... С останалите забием няколко! Споко е и за теб ще се намери нещо!
- Еми става, до довечера...

Вечерта.
Групата гъзари влезе в клуба. Те се усмихнаха, щом видяха танцуващите по пилоните секси момичета. Отидоха на бара. Седнаха и си поръчаха по едно. Всеки от тях забиваше и приказваше с минаващите жени наоколо. Само Ерик стоеше сам и отпиваше от чашата. Не че беше грозен. Не беше готин, имаше хубави дрехи, а и готина кола... Какво повече му трябваше? И така, както си отпиваше, един от приятелите му рече:
- Ей, Ерик... не можа да си намериш мацка, а. Синди отиди при момчето, мъ виж къ'в е готин!
- Джон, остави, зарежи пич!
- Що е, к'во е?
- Отивам до кенефа...
- Хахахаахахаха, сигурно си е забравил кондома в чинията от оная вечер... хахаха
През това време към тях се приближи едно младо и усмихнато русо момиче. Тя имаше красива прическа и бе добре гримирана... Тя поръча също едно питие. Седна до тях. Насядалите около нея мъже я заоглеждаха одобрително.
- Здрасти, мацко, как я караш?
- Мм, добре, а вие - усмихна се тя..
В този момент Ерик се появи.
- Ей, Ерик, намери ли си капута, а? - провикна се един от компанията.
Той погледна към стоящата до неговия стол мацка и каза:
- Не им обръщай внимание, те бъзикат! Хахахах...
- Хах, защо не - каза момичето.
- Ей, мацко, как ти е името, бре?
- Мери, а ти... хахаха
- Ерик, ама аз смешен ли съм, а?
В този момент ди-джеят пусна страшно парче.
- Ей, Мери, искаш ли да танцуваме?
- Да - бързо отговори момичето. Те се понесоха на дансинга. Бързо станаха най-добрите! Всички викаха за тях.Чашите почти мигновено се празнеха и скоро дрехите започнаха да падат... Музиката още повече се увеличи и светлинните ефекти се увеличиха.
Ерик пъхна ръка под блузката на момичето, хвана я за ръка и я отведа в тоалетната на дискотеката.
На сутринта се събудиха в кенефа на заведението.
- Ей, хареса ли ти? - побутна приятеля си момичето.
- Да... супер беше...
- И на мен ми хареса! А ти обичаш ли ме?
- Ти си луда... хах. Това беше просто шега, хахахах! Луда.

Това бе създадено по повод едно съзтезание във един форум. Какво мислите, кажете.

© Вили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хубава идея, но много набързо,с лош изказ,а и тези англоезични имена винаги са ми правили лошо впечатление...
    П.П. Освен това мисля, че "хахахах" няма място в художестената литература.
  • Май този тип"шеги" са доста чести.Интересно.
Предложения
: ??:??