8.01.2021 г., 8:45 ч.

Намордникът като бит и душевност 

  Проза » Други
206 5 9
3 мин за четене

Повечето домашни любимци излизат сред хората без намордници. Пинчери, пудели, пекинези /все с П, защо ли?/ са дребни, приятни, послушни, любвеобилни и прекланящи се пред господарите си. Така че – защо са обезопасяващи средства за обезопасените от цивилизацията декоративни породи?

Виж, обучените песове… Охранители, агресивни, силни, хищни… Те също са плод на векове цивилизованост, превърнали ги в послушни – но само на господарите си! – песове. Е, за тях намордниците са необходими – ще вземат да ухапят не когото трябва.

Ще кажете – че какво толкова? Всички го знаем..

Знаем, ама замисляме ли се защо внезапно се увеличи производството на маски за лицето? И даже нови предприятия се откриват?

Вгледаш ли се в света наоколо, разбираш, че голямата жътва сега е за фармацевти, бнкери и… Производителите на маски.

Да, де – по едно време се опитаха да ни накарат и ръкавици да носим, обаче се оказа утежняващо хептен битието, та май го отложиха за по-късно.

А маските – законодателно натрапиха…

Вярно, медиците се подсмихват, някои дори прз зъби пускат признания за безполезността с градинска мрежа комари да спираш, но… И те са хора, и те от бизнес разбират, и те с алъш-вериш  се обогатяват в мътната вода…

Наистина, маските са полезни. Взехме да разбираме арабското мислене – наоколо ни все забулени були. И всички жени красиви. Че и мълчаливи – не е лесно да споделяш пресни клюки през пластове плат.

Плюс това пестят булките – от червило /абсолютно безполезно/, някои пуснаха свободно мустаците, а пък самоизтезаващите се с диети са направо улеснени в контрола и спирачките пред манджите.

Мъжете също сме доволни – бръсненията спаднаха до едно седмично. И без това сме на домашен офис. Пък и за ушите е полезно – нали се сещате, жената мълчи и…

Облекчава се портмонето. Не харчиш пари за ремонт на зъбите. Впрочем, и миенето им се спестява – че кой ще те види?

Може и престъпление да извършиш лесно – слагаш маската и готово. Няма нужда от чорапи или скиорски костюмчета. Пък и магазинерите свикнаха с маските – вече им е все тая кой е зад тях.

То маски и досега се носеха – сетете се за Сингапур, големите китайски градове, че и някои европейски и американски.

Но сега… Болестта.

Е, след 20 години ще открият и ваксина срещу всичко. Обаче, дотогава ще сме свикнали с намордниците.

А те са необходими. Защото затварят устата.

Къде ги ония вредни кафенета, в които хората обсъждаха какво става по света и се отразява у нас? Няма ги. Няма места за събиране, няма многознайковци, няма неприлични разговори по неправилни теми…

И още нещо. Има някакво разнообразие в маските, но не е точно. Не се разбира кой е зад тях. Не се вижда ясно йерархията.

Да се въведат цветни, със знаци по тях. Примерно – златна за началници. Със звездички. На Боко – огромна звезда. За полицаите и военните зелени. За пенсионерите, естествено – черни. Да свикват.

Както и със задължителните имунизации. Не са такива? Засега. Сетете се – вашият любимец никой не го пита, когато го води на имунизация, ваксинация, кастрация, нали…

Да, и на това ще му дойде времето. Особено, както се активираха джендърите и вся остальная сволочь…

И да не забравяме – дивите зверове намордници не носят. Само дресираните.

При това единствено по време на процеса на цивилизоване, наричан кратко ДРЕСУРА. После е достатъчно господарят да свирне, та бившият звяр да застане на задни лапи в поза: „Слушам и изпълнявам, шефе!“…

Така че – към манежа… Марш!!!

П.П. А после иде ред на защитни шлемове, медицински памперси, предпазни ботуши, хуманни окови. За всеки случай – постоянно надянат презерватив. Част от коронабесието.

Правилните хора вече махат лапки и без тях…

П.П.П. Впрочем, въжетата сами ли да носим или ще раздават по служебна линия?

Щото намордниците сами слагаме – с кеф, все едно са друго нещо.

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • Доста си сгъстил краските...сега зимата не е чак толкова зле. Студеничко е навън, малко като шал ми е. Обаче се чудя лятото на плажа как ще е... по бански с маска, ще изгоря на маска... имаше такива случаи миналата година. "И да не забравяме – дивите зверове намордници не носят. Само дресираните." - човекът е открил дресирането, природата му го връща... интересно.
  • Благодаря, адаш!
  • Как беше?
    - С всичко се свиква - каза народът и отново се хвана за палците...
    А отзад се чу глас.
    - И гъзината да завърти го мързи, да, лош, много лош матреал...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Скитнице, Елке, Пепи, Надя!
  • Мъдър си, сенсей, мъдър...
  • Неконтролираната сила и власт водят до невъзвратими последствия. Докато някой обяснява, че кучетата не нападат хора ако.... бла бла, те изядоха хората. Докато силните на деня обясняваха бла бла бла.... сложиха намордници на електората. Кучешки закон (кучето е продукт на вълка)
  • Изключително точно попадение! Браво на автора!
  • Тъжно, тъжно, та чак боли... Послушни, дресирани, домашни любимци, но и дресьора явно си го бива...
    Винаги е интересен и различен ъгълът, от който ни показваш нещата! И леко го заостряш
    Поздрав, Георги!
Предложения
: ??:??