Повечето домашни любимци излизат сред хората без намордници. Пинчери, пудели, пекинези /все с П, защо ли?/ са дребни, приятни, послушни, любвеобилни и прекланящи се пред господарите си. Така че – защо са обезопасяващи средства за обезопасените от цивилизацията декоративни породи?
Виж, обучените песове… Охранители, агресивни, силни, хищни… Те също са плод на векове цивилизованост, превърнали ги в послушни – но само на господарите си! – песове. Е, за тях намордниците са необходими – ще вземат да ухапят не когото трябва.
Ще кажете – че какво толкова? Всички го знаем..
Знаем, ама замисляме ли се защо внезапно се увеличи производството на маски за лицето? И даже нови предприятия се откриват?
Вгледаш ли се в света наоколо, разбираш, че голямата жътва сега е за фармацевти, бнкери и… Производителите на маски.
Да, де – по едно време се опитаха да ни накарат и ръкавици да носим, обаче се оказа утежняващо хептен битието, та май го отложиха за по-късно.
А маските – законодателно натрапиха…
Вярно, медиците се подсмихват, някои дори прз зъби пускат признания за безполезността с градинска мрежа комари да спираш, но… И те са хора, и те от бизнес разбират, и те с алъш-вериш се обогатяват в мътната вода…
Наистина, маските са полезни. Взехме да разбираме арабското мислене – наоколо ни все забулени були. И всички жени красиви. Че и мълчаливи – не е лесно да споделяш пресни клюки през пластове плат.
Плюс това пестят булките – от червило /абсолютно безполезно/, някои пуснаха свободно мустаците, а пък самоизтезаващите се с диети са направо улеснени в контрола и спирачките пред манджите.
Мъжете също сме доволни – бръсненията спаднаха до едно седмично. И без това сме на домашен офис. Пък и за ушите е полезно – нали се сещате, жената мълчи и…
Облекчава се портмонето. Не харчиш пари за ремонт на зъбите. Впрочем, и миенето им се спестява – че кой ще те види?
Може и престъпление да извършиш лесно – слагаш маската и готово. Няма нужда от чорапи или скиорски костюмчета. Пък и магазинерите свикнаха с маските – вече им е все тая кой е зад тях.
То маски и досега се носеха – сетете се за Сингапур, големите китайски градове, че и някои европейски и американски.
Но сега… Болестта.
Е, след 20 години ще открият и ваксина срещу всичко. Обаче, дотогава ще сме свикнали с намордниците.
А те са необходими. Защото затварят устата.
Къде ги ония вредни кафенета, в които хората обсъждаха какво става по света и се отразява у нас? Няма ги. Няма места за събиране, няма многознайковци, няма неприлични разговори по неправилни теми…
И още нещо. Има някакво разнообразие в маските, но не е точно. Не се разбира кой е зад тях. Не се вижда ясно йерархията.
Да се въведат цветни, със знаци по тях. Примерно – златна за началници. Със звездички. На Боко – огромна звезда. За полицаите и военните зелени. За пенсионерите, естествено – черни. Да свикват.
Както и със задължителните имунизации. Не са такива? Засега. Сетете се – вашият любимец никой не го пита, когато го води на имунизация, ваксинация, кастрация, нали…
Да, и на това ще му дойде времето. Особено, както се активираха джендърите и вся остальная сволочь…
И да не забравяме – дивите зверове намордници не носят. Само дресираните.
При това единствено по време на процеса на цивилизоване, наричан кратко ДРЕСУРА. После е достатъчно господарят да свирне, та бившият звяр да застане на задни лапи в поза: „Слушам и изпълнявам, шефе!“…
Така че – към манежа… Марш!!!
П.П. А после иде ред на защитни шлемове, медицински памперси, предпазни ботуши, хуманни окови. За всеки случай – постоянно надянат презерватив. Част от коронабесието.
Правилните хора вече махат лапки и без тях…
П.П.П. Впрочем, въжетата сами ли да носим или ще раздават по служебна линия?
Щото намордниците сами слагаме – с кеф, все едно са друго нещо.
© Георги Коновски All rights reserved.