1.10.2007 г., 9:22 ч.

Не е лесно да си жив 

  Проза
1251 0 24
4 мин за четене
 

„Една истинска жена предпочита да възбуди завист у друга жена, отколкото възхищението на петима мъже." Разбрах го, след като бех с децата на дискотека.

  Само някой да каже, че не съм истинска!

  То вече се разбра, че не съм добре с нервите. Те и моите деца, милите, го знаят и не им е лесно. Аз с тях съм приятелка, така да се каже, защото сме на един акъл. Приятелка съм и с техните приятели и с техните момичета. Исках да знам с кого дружат. За да ги предпазя от наркотици, пушене и пиене, ги записах да спортуват. У нас беше хан. След работа не можех да си влезна в къщурката от сакове, кецове, гуменки и маратонки. И понеже у нас всичко може, бяха превърнали къщата ми на склад на секс списания, защото другите майки не са толкова либерални. Изчитах всичко и  давах на моите да четат най-важното. По същия начин учех и уроци. Приберат се късно от тренировки, а на другия ден ще ги изпитват.

  • - Маме, утре ще ме изпитват по история, моля те научи ми урока и ми го разкажи, аз ще поспя.

   Научавам го, после разказвам най-важното и:

  • - Маме, браво, имаш петица!

    Всяка събота ходеха на дискотека. Е, мога ли да не знам къде ходят?

  • - Момчета, идвам с вас.
  • - Не те искаме.
  • - Добре, ще ви проследя, ще влезна в дискотеката и право при дисководещия. Ще си сложа две ролки на главата и... ще се развикам: „Деца, прибирайте се, че баща ви пак се напи и ме утепа от бой! Това момченце със синята ризка и другото, дето пише на тениската му "Металика", не се правете, че не ме виждате! Тръгвайте пред мен, да не ви подпукам от тук! Да ви е срам пред момичетата." - И ПОНЕЖЕ ЗНАЯТ, ЧЕ МОГА ДА ГО НАПРАВЯ, МЕ КАНЯТ.
  • - Къде ръгна с децата? - мъжът ми е много любопитен.
  • - Как къде? Вече се стъмва рано, ще ходя с тях, за да ги пазя - мъжът ми знае, че не може да ми забрани, защото а е казал: "Никъде няма да ходиш!" , а си знае моята реплика: „Какво беше това "не може"? Развеждам се и всичко ще може!" Така, че тръгвам. Мойте май бяха решили да ме побъркат. Първо ме качват на виенско колело. Те си мислят, че лесно се отказвам и ще им кажа, че се прибирам. Не са познали. Зави ми се свят, но си трая. Качиха ме и на гондола. Виках си тея какво пищят като луди?! Но като се качих разбрах на бърза ръка. Като започна да се люля това чудо, викам:
  • - Спирайте го.
  • - Маме, няма страшно!
  • - Ще пукна!
  • - Много е готино! Ако те е страх, гледай си в краката.

Обръщам се и гледам назад. Зад нас някакви момиченца.

  • - Ще ме извините, ама много е страшно.
  • - О, това е нищо, сега ще видите какво ще стане.

Пищях като луда, но май не умрях. После - защо ми рипа кръвното. Ама щом ми рипа, значи съм все още жива. Като влезнах в дискотеката си поръчах двойно уиски и като се хвърлих на дансинга... Аз много хубаво танцувам. Музиката може да е диско или техно, я си рипам ръченица и... става.

От съседната маса момичетата поглеждат към моите момчета. А-ха! Няма да стане тая, моите момчета си имат гаджета! Пускат бавен танц. Хващам малкия да танцуваме и му шепна:

  • - Едни момичета те гледат. Сега ще те целуна по вратлето и ще те мачкам, ти само си трай.

Започнаха нещо да си шушукат. Дано ми завиждат, дано! Някой и на мен да завижда.

  • - Сигурно си мислят: „Тая дъртата е съборила това младото момче и ние увисваме заради такива."
  • - Майко, от километри личи, че сме майка и син.
  • - Да, бе! Аз да не съм толкова грозна като теб! Даже трябва да ти споделя нещо, ти май не си от мен.
  • - Майко! Може ли да си толкова шашава?!
  • - Никакво уважение към по-възрастните. Кой те е възпитавал? И се дръж прилично, че ще им кажа, че си женен и имаш две деца. Шегувам се. Между другото, гаджето ти знае ли, че си на дискотека? Само питам. Утре, ако не изхвърлиш кофата, ще й кажа.
  • - Знае.
  • - Пу да му се не знае, как ме е яд! Можех да те шантажирам. Нищо, другия път.

Мислех, че повече няма да ме водят никъде. Но и те са любители на силни усещания. С мъжа ми може да не сме роднини, но с децата имам кръвна връзка. Заминат на море и ми звънят:

  • - Майко, идвайте, че без вас е скучно!
  • - Да не сте закъсали с парите?
  • - Майко!!!
  • - Просто питам. Чакайте ни в петък.
  • - Ура!!!

Покрай мен и децата ми дават отклонения. Е, на това му се вика: „Добри деца, не случили с родители!"

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря ти, Майкъл за хубавите думи!!! Хич нямаше да е лошо да е така. Много харесвам Чудомир!!!
  • Много си добра.Ти си женският Чудомир.Браво, смях се до сълзи.
  • Дали мъжът ми и децата го знаят?! Стами, ще го повториш ли пред тях като си дойдеш?
  • Ти си невероятна Светле,хехе винаги има смях и поука в страхотните ти разказчета!!! Личи си ,че си прекрасна майка и жена !!!
    Поздравче сърничке!!!
  • Обичам ви, Маги, Веси и Петинка!!! "Животът на човек се дава само веднъж, основно случайно." Из "58 руски народни мъдрости". Дайте да си го изживеем по дискотеките, примерно!
  • Сега вече реших- НАИСТИНА ще се абонирам за тебе!!!
    Сина си също!
    Гореща си ми, прекрасничке!!!
  • Чудо на природата
  • Хубаво е при теб , Светланке,още повече, си припомних как и аз ходих
    по студентски дискотеки,танцувах с децата и стоях до края с тях. И най-важното , че и те ме молиха и без мен не ходеха. Прекрасна си.
  • Чакам те с нетърпение, Незабравима моя Креми!!! Чудо си ти!!! Напоследък само за теб говоря, но като дойдеш. Никол, КАКВОТО ПРАВИМ ГО ПРАВИМ ДОБРЕ!!! ОТНАСЯ СЕ ЗА ВСИЧКИ В ГОТИНИЯ САЙТ!!! Благодаря за милите думи!!! Ще си го върна "тъпкано". Вероника, целувки и за теб!!! Таня, ще се опитам пак да те разсмея. Целувки и прегръдки!!! Нинче, абе моите май нямат оплаквания от мен, защото не съм ги питала, разбира се. Благодаря ти, ти си ми слънчице!!!
  • Анна, поздрави на мъжа ти! Фен ми е, защото е готин, нали го видях. Целувки за двамата!!! Еми, благодаря ти и ти пращам хиляди целувки!!! Кажи после дали си ги получила всичките, да не са се разпиляли някъде по трасето.Стела, поздрави на готината майка!!!
  • Ице, внимавай какво си пожелаваш!!! Ей за това те обичам и аз, щото си на мама умницата, Инче!!! Джейни, дъщеря ти се шегува. Един път да дойде с нас, после няма отърване. Ние сме три приятелки. Дъщерята на Надето е на осемнайсет години. Веднъж отидохме с нейната компания на дискотека във Велинград...и затворихме дискотеката. Всички питат кога пак ще им отидем на гости. Направихме такова шоу, не се знаеше кои са деца, кои по-големи деца. Поздрави на детето от мен!!!
  • Деси, щом е така, очаквай още порции смях! Целувки!!! Танче, просто задължително! А щом таткото е готин, значи е с нас, то просто няма как!!! Мариола, мисля че така и трябва! Да ни е весело!!! Пенко, какво "до кога"? По принцип, докато свят светува, ако питаш за отклоненията! Благодаря за комплимента! Твоят попада в топ 10!!! Анета, аз така правя, когато най-много ми се ревя, се хиля като луда. По-добре е!!!
  • Уникални са тези
    твои "отклонения" !
    Невъзможно е да
    се скучае с теб !
  • Светланке,невероятна жена,невероятна майка,абе готин човек!
    Не спрях да се смея,да знаеш!
    Целувки,прегръдки много поздрави!
  • "Музиката може да е диско или техно, я си рипам ръченица и... става."

    Свтлинката ми златна!
    Пак ме усмихна за "Добро утро".

  • Хаха...
    Майка ми е същата! :D
    Благодаря,развесели ме.
  • Леле, Светле и за вечеря ми е кеффффффффф да те чета!!!
    БЛАГОДАРЯ за удоволствието и мъжът ми ти е фен вече!!!
  • Истинско удоволствие е да те чета!
    И аз искам да ида на дискотека, а дъщеря ми ми каза,че вече съм в напреднала възраст...
  • Ти ли не си истинска? Истинска си отвсякъде...
    Що и мойта жена не беше като теб, ами само ми мърмори. И да вземе и тя да иде с децата някъде, че...
    Хайде няма да пиша повече. Отивам да почвам онова за изневярата.
    Поздрави за настроението, Светле!!!

  • Светланкееее, ти си чудо на чудесата!
    И да му се плаче на човек, пак ще се смее!
  • До кога?
  • Страхотни, много нормални чудесийки!
    И аз подобно разсъждавам и ми е весело,
    както винаги при теб!!!Ех,...приказка си ти!
    ПОЗДРАВЛЕНИЯ!!!
  • хахахах да ти кажа и на мене ми се иска да вземам тати на дискотека с мене,защото и на мене да ми завиждат за готиния татко,ама той все е зает или измореен... Някой ден като имаш път към Добри4 обещай да се обадиш да ходим на диско!
  • Хехехе, обичайните историйки, направо ме взривяват от добро настроение!
    Целувки, сърничке!

Предложения
: ??:??