25.08.2009 г., 23:50 ч.

Не плачи, малка моя... 

  Проза » Други
1102 0 2
1 мин за четене

 Недей, избърши очи, сърцето ми се къса като те гледам така измъчваща се, обляна в горещи сълзи. Един ден, о, да, съвсем, съвсем скоро и ти ще бъдеш щастлива, моя  малка... Обещавам ти, че ще го познаеш, още щом го срещнеш.Той ще се бори и ще достигне сърцето ти. Ти ще виждаш и усещаш любовта му във всеки негов пламенен поглед, във всяка силна прегръдка; ти ще бъдеш неговата принцеса, моя малка, не тъжи… очаква те толкова щастие и любов. Ще видиш, коленете ти ще омекват и тялото ти ще отказва да ти се подчинява, при всяка негова целувка, а те ще са много, много - нали за това мечтаеше. Той ще те кара да забравяш за всичките си недостатъци, ще се чувстваш най-красивата в очите му. Любовта му ще се крие в думите, прошепнати в ухото ти, в прокараните пръсти през кичур от пясъчно-русата ти коса, в начина, по който докосва лицето ти. С него ще изгрее същността ти, малка моя, истинската ти същност, която другият не поиска да опознае. Усмихни се, хайде… излез и бъди неговата принцеса.

© Доротея Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??