3.12.2010 г., 22:29 ч.

Не пускай светлините 

  Проза » Еротична
2742 0 7

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

4 мин за четене

Дъждът свирепо къпеше улиците на града. Сякаш искаше да го пречисти от греховните мисли в него. Такива бяха мислите на Даниел. Един разглезен, но добър хлапак. Мислите му се въртяха все около нея. Тази дяволско красавица. Искаше му се да я усети отблизо, да вкуси нейния нежен плод. Само това желаеше повече от всичко. Но този плод бе заблиите ù, за топлината и влагата в тях. Всичко това искаше да усеща по себе си. Стенанията и виковете и ноктите по гърба му. Не можеше да мисли трезво, инстинктът му го водеше по грешния път, и той го знаеше добре.

-          Братко, хайде идвай, купонът започна – викна го брат му Пламен.

-          Идвам след  малко.

Брат му Пламен бе с две години по-голям от него.

В къщата се бяха събрали около петнадесет човека. Всеки уважаваше и поздравяваше рожденика, братът на Даниел Пламен. Той посрещаше двадесет и петата си година.

Всички се забавляваха и дигаха тост в негова чест, само собственият му брат не. Даниел през цялото време бе сърдит, неразговорлив и раздразнителен. Но почти никой не забеляза това. Тогава я зърна, това бе тя. Облечена като ангел, макар да знаеше, че дявол се крие под тази невнна обвивка.

-          Здравей, Силвия… много си красива - побърза да я заговори Даниел.

-          Благодаря, къде е рожденикът? – търсеща го с очи попита тя, без да му обръща внимание на отговора.

-          Мисля, че в другата стая. - раздразнено отговори той.

Без повече да му мисли, се отдалечи от него. Това го накара да откачи. Отиде в кухнята и си взе една бутилка водка. Пиеше и негодуваше, проклинаше нея, проклинаше и себе си. Защо трябваше точно в нея да се влюбва? Защо не можеше да я изкара от ума си?

Само това го притесняваше. Тя дори не знаеше, за ветровете в душата му, за любовта му и жестоката болка, която му причиняваше.

Алкохолът, който бе погълнал, започна да му дейбъдеш моя! Закани се той. Още тази вечер ще те притежавам!

Бяха минали няколко часа, когато токът изведнъж бе спрял. Някои дори не бяха разбрали, защото бяха вече заспали, а други едва се държаха. Даниел стоеше на терасата и бе почнал втора бутилка водка, когато брат му дойде при него.

-          Аз излизам да видя бушоните. Ти стой тук да наглеждаш положението.

Даниел кимна одобрително. Но добре, че нощта скриваше злорадната му усмивка. Вътре положението бе повече от трагично. Не му отне много време да я открие. Бе в спалнята, стоеше сама, полугола. Сякаш бе сервирана в поднос, точно по поръчка. Нерешително, но уверено влезе в стаята и я затвори. Чу я да казва нещо, но не разбра какво.

-          Шшшт! – прошепна той.

Започна да ù пипа краката, като постепенно си спускаше ръцете към бедрата. Свали впитите в нея малки прашки. Тениската, с която бе облечена, беше единственото нещо, което закриваше голотата ù. Без колебание се качи отгоре ù. Разкрачи я и с бясна скорост свали тениската, като едва не я скъса. Тя протегна ръцете си и започна да му стиска гърба.

-          Желая те – прошепна тя.

Устните им се сляха. Той неудържимо я притискаше и целуваше. Устните ù бяха сладки, по-вкусни от ните представи. Не можеше да ù се насити. Хвана ù  стегнатите гърди и засмука зърната ù, докато в същото време бясно ги мачкаше. Чу я да стене, това го побъркваше още повече. Беше груб, но не можеше другояче. Емоциите буаха в него като буреносни облаци. Н харесваше. Искаше той да е груб. Стенеше и го дърпаше към гениталиите си. Желаеше го и то веднага. Но Даниел не искаше толкова бързо да приключат. Искаше още да ù се наслаждава. Спусна ръката си по корема ù, докато достигнкровен плод. Тя бе гореща и много мокра. Усещаше как членът му пулсираше, искаше да я обладае. Да я чука грубо, да слуша виковете ù в ухото си. Не можеше повече да издържи. Искаше да проникне в нея и да усети сладостта. Направи го бавно, тя бе тясна и влажна. Той усети как погледът му се замъглява от удоволствие и възбуда. Тя стенеше по-силно и учестено. Вкара ù го до край, усещането бе незабравимо. Започна да я чука, все по-грубо и по-грубо. Всеки тласък ù го даваше до край, а тя пищеше от удоволствие. Той я хвана за гушата и продължи да ù го набива с всички сили. Усещаше соковете ù как се стичаха от нея, бе адски влажна.

-          Не спирай! - крещеше тя – не спирай, чукай ме!

Това го подлудяваше. Обърна я на задна и пак проникна дълбоко в нея. Тласък след тласък, тя се гърчеше все повече и повече.

-          Страхотен си, ти си най-добрият.

Усети, че ще свършлствието бе огромно. Тя се обърна към него и той се изпразни върху гърдите ù. Дишаше учестено и не можемери място.

-          Това беше най-якият секс в живота ми - стенеше тя.

Даниел побърза да се оече и излезе от стаята. В коридора срещна брат си.

-          Скоро ще дойде токът, правят някаква профилактика.

-          Добре – каза Даниа към терасата.

-          Силвия в спалнята ли е?

-          Ами не знам, провери.

Даниел за миг се поспря и се заслуша.

-          Мили, къде тръгна изведнъж? – попита учудена Силвия.

-          Ходих ащо спря тока.

-          Но нали до сега беше с мен?

© Фанка Фанкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Иве, разказа ти е много хубав. Разбира се, че има много критици с не до там хубави оценки. Но ти дерзай. Дали е сюжет от порнофилм? А сюжетите от порнофилмите не са ли взети от живота? Бих попитал пък аз. Разбира се, че няма как една жена да не разбере, че не е с постоянния си партньор, дори и при идеалния мрак. Но мисля, че в разказа не е важна фактологията. Преживяното от героите напълно съответства на човешката природа, на ежедневието.
  • Съглаъна съм със Светослав. Не бях се замисляла. Ще го коригирам. Относно сериалите не ги гледам
  • Не става въпрос дали разказът е порно, еротика или нещо друго. Става въпрос,че е лошо написан. В стил сапунка, но от най - лошите , а изразът "Даниел бе хубавият, а Пламен умният. Така бе във всяко отношение" е просто върхът на глупостта. Много ясто, че като си умен така ще е във всяко отношение, а не само в събота сутрин, както и ако си хубав няма да е само, когато поправяш колата. За жалост до това водят турските сериали.Угаси светлините най - добре.
  • Ето това ми хареса!!!
  • Благодаря ти Силвия!
    А относно коментара на Ели, ще кажа,че преди да е спрял тока тя е била в спалнята с брат му. Когато тока спира, както съм написала тя не е била много облечена. Да не забравяме,че героят е влюбен в нея. За него тя е перфекна, съвършенна, като сияние. Както са казали хората "Никой не е съвършен, докато не се влюбиш в него"
  • "Облечена като ангел"? Не знаех, че носят тениски. И прашки.
    Освен това разказът си е чисто порно. И нямам предвид жанра.
  • Хахах да. На мен това което е написала Ивето ми харесва. Не мога да разбера на Fog-X какво против има. Писало е момичето каквото и харесва! Защо трябва да се спами и да се оплюва творбата и ?!
Предложения
: ??:??