31.03.2009 г., 19:39 ч.

Не съм твоя робиня... 

  Проза » Писма
1172 1 1
1 мин за четене

НЕ СЪМ ТВОЯ РОБИНЯ!!!

 Не съм твоя робиня, не искам да съм ти слугиня, няма как мен да командваш, а това, че те обичам, не е нужно  да ме използваш, аз не ставам за твоя робиня...
робините не обичат, те мразят, защото ги караш да вършат неща, които не искат...

Спомените с теб не ще забравя, вечно в мен ще гори споменът за това, че искаш да съм ти робиня, да изпълнявам всяка твоя команда, а мислиш ли, че и аз имам сърце и аз се нуждая от капчица нежност.

Не искам да съм ти робиня, не искам да съм ти слугиня, искам да живея само аз във твоето сърце, обичам те и не искам да се възползваш от това, защото разбитото сърце боли повече от всичко друго.

Не ставам за твоя робиня, за какъв се мислиш, за  могъщ  ли, но не си, това, че те обичам, ти дава слава, да продължиш, заповедите си да ми редиш, но и правилата на играта понякога имат своя край. Да, искам да съм с теб, да, обичам те, но не бих живяла с човек, който ме командва и да правя неща насила... не! Не!
Забрави, с мен не ще си ти, ако продължиш правила да ми нареждаш, ти ще играеш моята игра, с мойте правила и аз ще  те науча какви са  те...

© Джулияна Николова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??