7.01.2021 г., 17:57 ч.

Не уважавам такива като теб 

  Проза » Други
373 1 4
3 мин за четене

Не исках да бъда груба, нито пък да ти казвам какви са недотатъците ти. Не исках, но ме принуди и продължаваше да го правиш. Повтаряше едно и също колко си бил добър и че нямало нищо лошо от това да сме се обвържели, че щяло да ни бъде приятно и да не съм била "сама". Думите се повтаряха, мъжете се променяха. А аз изглеждах като поредната недостъпна "монахиня", която отблъсква всички. Вътрешно знаех, че ми е приятно да ме ухажват мъже, но не и така, не и по този начин. Да влезеш в интернет и всяка позната и непозната девойка, която не е слагала снимки с момче или е необвързана, да я заговориш и то не просто заговаряне, ами направо да си предлагаш връзка, кафенце, че и секс. Толкова интимни моменти, които се създават между двама души когато присъства привличане и харесване двустранно, подчертавам последното, защото да си харесаш някое момиче по снимка и да кажеш няколко сладкодумни слова "колко си красива", "секси", "хубавица" и да смяташ, че момичетата са ти в кърпа вързани, просто жестоко грешиш, а ти просто загрозяваше всеки разговор с намеците си и опитите си да създадеш нещо, което изобщо няма да се случи. Толкова ли не може разговорът да тръгне от само себе си, да има интересни мотиви за заговаряне, да се смеем, да ни е весело, да обменяме информация относно общи неща, които биха ни вълнували и двамата но ти пренебрегваш всяка секунда в сваляне и то по такъв жалък и смешен начин. Вярвам, че ако няколко девойки, които не са по вкуса ти и почнат да те притесняват и да ти пишат нещо подобно ще ги блокираш без да му мислиш или ще ги използваш за веднъж и ще ги разкараш. Защото ти не можеш да търпиш хора, които не те кефят, но правиш същото с такива, на които пък не им е приятно и са ти го казали няколко пъти. Защото ти харесва да продължаваш да опитваш, макар отказа, дори и директно казано в чата. Но не се усещаш колко много нахалстваш, без да ти се иска компанията. Не мога да разбера защо светаът се напълни с толкова нахални и "разговорливи" хора в интернета, а навън повечето си мълчат и не смеят думичка да кажат, или просто говорят глупости, с които също не впечатляват. И как да се обвържа с някой като теб кажи ми, като начина по който ухажваш момичетата въобще не ме кара да се чувства заинтересована от теб и опознаването ти. Предполагам, че ако не съм аз или друга, ще бъде отново някоя друга, която може би ще ти върже и ще сметне, че наистина я харесваш, а целта ще бъде една нощ или няколко такива, докато не разбереш колко много си се влюбил в друга и докато не разбиеш няколко сърца. 

Защо го правите, момчета? Защо? Не си мислете, че сте готини и забавни, и ценени когато настоявате една жена на всяка цена да бъде ваша, само защото сте й писали 2-3 реда и няколко суперлативи. Сигурна съм, че много момичета уважават това и са готови да бъдат с такива като вас, но когато нещо не става, не се опитвайте пак и пак да продължавате дори и след време, само и само за да се направите на велики пред приятелите си. Най-хубавото запознанство е на място, където се срещате случайно или поради други обстоятелства, но определено на живо. Онлайн или в чата както го наричате, не е никакво опознаване, нито ви дава правото да казвате, че сме приятели, защото определено това е грешната дума, защото аз дори не ви познавам. 

© Bebcheto bebe Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Обичам да изразявам всичко, каквото ме заобикаля. Емоционален човек съм и доста често такива "маловажни" неща са обект на моето вдъхновение за писане.
  • Врвмв, мастило, излишни емоции за нещо, което де факто не я касае. Но да си го каже де!
  • Ммммм, да ви имам проблемите на вас, младите
    Направо си си изхабила мастилото. И времето също.
  • А защо комуникираш с хора, които не одобряваш?
    Че мрежата предоставя много възможности не означава, че трябва всички да ползваш. Имаш избор,
Предложения
: ??:??