11.10.2019 г., 8:26 ч.

Нейната свобода 

  Проза » Фантастика и фентъзи, Хумористична
453 2 15
3 мин за четене

Тя се протегна. Както винаги при всяко нещо, което правеше – нежно и властно. Сутринта беше красива като нея, слънцето надничаше скромно, за да й се полюбува, тих ветрец повяваше, за да й е приятно, някаква птичка цирикаше в храстите, за да й услади настроението…

Типичен ден за нея. Спокойно, хубаво, приятно…

Не бързаше за никъде. И защо? Леката закуска лежеше на преносимата масичка над краката й, трите домашни робота бяха се подредили пред леглото, сведени под ъгъл 45 градуса в почтително преклонение пред господарката, големият екран тъкмо посиняваше – знак, че някоя приятелка я търсеше…

-     Милооооу… - измяучи екранът и тя щракна с дистанционното. Беше Лилибета – оная коза, която вчера си позволи да се появи с подобен на нейния тоалет…

-     Кажи, милоооу… - приветливо отвърна тя.

-     Днес какво ще правиш?

-     О, малко ми е скучно… И се чудя…

-     Защо, милоооу? Хайде да отидем на шопинг…

-     Вчера нали бяхме?

-     Да, но в хиперсуперултра биг магазина ходихме. А в макроекстравизионния не сме стъпвали от три дни вече…

Наистина – трепна сърцето й. Забравиха го този модерен магазин. А там имаше… Какво ли нямаше… Най-важното – цял ден можеше да убият в него. Напоследък нуждата от поводи за шопинг растеше, така че…

-     Добре, милоооууу… - нейните трели надминаха тези на цирикащата птичка, която засрамено замълча – Добре… Аз бързичко ще се оправя и ще се видим в кафенето пред магазина… Ето – започвам… Значи – след три часа там…

Нямаше време - трябваше да побърза. Какво са три часа за тоалета на една жена, искаща да е красива и на… Добре, че вече не помнеше на колко години е. Пък и това не е важно. Е, понякога зложелателки подмятаха, че е една от първите феминистки, боркини срещу мъжкото робство. Даже се сещаха, че е била в Главния съд, решил да премахне изобщо мъжете от земната повърхност. Да, беше… И беше права – убеди се за сетен път. За какво са им тия мъже? Има съвършени техники – с батерийки, атомни двигателчета, многостранни накрайници… И, разбира се – Домове за развитие. Където всяка жена, намислила да роди дете, можеше да го получи посредством опитни роботи, а после да следи развитието му в обществото пред специалните екрани. Ако, естествено, се родеше момиченце. Макар момчета да не се появяваха – проблемът решаваха медикороботите още на стадий засаждане.

Сега беше важно да лежи неподвижно, за да може екстериорният хирург да опъне, запълни, изглади каквото където трябва…

Следваха биомасажите, инвазивните разтривки, разнообразяванията… И… Ох, бързо се съгласи да отиде на шопинг, но все пак нещо я тормози. Скучничко е. Същите приятелки – макар с подновени и променени фасади, същите разговори – само имената в репликите се сменяха, същите важни проблеми на грима, тоалетите, подновяване на домашната обстановка /трета седмица беше със старата!/, планове за поредната почивка в новия моден курорт…

Нещо липсваше…

Нещо, което да донесе сериозни проблеми, страсти, търсения, изживявания, душевни бури и урагани, изненади, конфликти… Нещо бурно, нещо дълбоко, нещо потресаващо… Нещо като герой в класически сериал… Нещо отдавна премахнато…

Но какво ли липсва…

Не можа да се сети. Затова реши въпроса простичко – махна към домашната секс специалистка и телепатично поръча да донесе трите нови машинки.

Не й трябват житейски емоционални калории. Малко заместители са винаги полезни…

И, все пак – скучно й беше…Липсваше й нещо с нещо…

 

 

Плюс още нещо - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Все пак едни без други не можем! И аз си спомних "Добре охранявани мъже"! Поздравления!
  • Благодаря, адаш!
  • Абе сещам се, какво й липсва, но ме е срам да напиша трите буквички :"
    Поздравявам те 😋😜😋
  • Благодаря, Мариана!
    Аз съм лош пророк - все познавам...
  • Нормално... И жените да видят зор. Щото има една реклама: "Можеш всичко и по време на менструация"...
    Не е честно! Значи аз никога няма да мога всичко...
  • "Добре охранявани мъже" ми е от любимите
    оххх, с тия батерии пак ме разсмя 😅!
    върна ме към първото такова "нещо", дето е работело на ток, и са го ползвали и за лечение на хистерия, и дори е имало жертви, ударени от тока...
    пп
    😅! 😅!
  • Благодаря, Пепи, Костадине!
    Пепи, ще те видя когато си заобиколена от педали и няма един мъж - барем батерийки да смени...
    За едно нещо не мисля - на години съм, когато или мислиш над Земята, или изобщо не мислиш. Второто е по-добре...
  • А за оная с онуй нещо дето някога е било нещо?Въобще кво е туй нещо?Поздрав Георги,пак ме умисляш за едно нещо,.
  • мъжете не мислите за жените,
    на всичко де движи бръмчите,
    а после ревете, къде са жените?!
    Всичко тече, всичко се хетероизменя...

    Дали пък ХЕТЕРО не идва от ХЕТЕРА?
  • Дано да не е, като в Добре охранявани мъже!
  • Благодаря, Валя, Юри!
    "Сексмисия" е полски филм по романа на големия Робер Мерл "Добре охранявани мъже"€ Препоръчвам го, издание на "Галактика" е...
    Какво ни очаква? Страх ме е да си представя картината на съдбата на белия, хетеросексуален мъж. Виж Запада и чакай тук...
  • Колко точно бъдеще си предсказал на жените Георги. 😋
    Сега очаквам да напиеш и за мъжете какво ни очаква 😋
  • Благодаря, Лидия, Красе!
    Интересно е кое от "нещото с нещото" е мъжът? Първото или второто нещо? Променя се смисълът...
  • Генек, много сериозна ми се видя работата с "туй нещо, дето мяза на онуй нещо" , но с тази "хиперсуперултра" свобода направо ме стресна. Раздел "фантастика", но кой знае...
  • Весел и приятен ден! Моя ти го разнообрази и ме усмихна, особено с това „нещо с нещо“.
Предложения
: ??:??