5.06.2021 г., 17:38 ч.

 Неочаквани гости 7 

  Проза » Разкази
935 3 7
Произведение от няколко части « към първа част
4 мин за четене

/ В памет на родителите ми /

 

 

       На сутринта станах, претърчах се отново под душа ,сложих си  любимата риза, както я наричах, свободно падаща над панталона, с къс ръкав и големи джобове тип сафари , а цветът бил '' пепел от роза '', дали изгорелите рози имат такъв цвят,...оправих перчема, плеснах се с ръце по бузките за червенина,...в 9.00 часа почуках тихичко на вратата на госпожата...

- Даа, отключено е... влизай  - чух гласът й

- Госпожо за разходката...дано не ви разбудих в този ранен час ,.. Добро утро ..- казах неуверено

Влезнах навътре през коридорчето  в стаята,.. беше седнала на леглото като за някой ритуал  полуоблечена, полуразгърдена  в  белия хотелски халат ...

- О, госпожо,.. извинявайте,.. помислих че,.. да ви изчакам навън..- смотулевих - Нали ви обещах за разходката...подранил съм сигурно...

- Не, не ,.. заповядай, тъкмо щях да си взема душ,.. като , че ли не можах да спя,.. тук е така призрачно тихо, даже и плашещо... по едно време ми стана и  хладничко.... - промърмори тя и се прекатури по голямото легло...

Полите на халата й се разтвориха още повече и  белите й голи бедра лъснаха до свивката..

- Ето, за няколко минути и съм готова..

Халатът се свлече в краката й,... отдолу беше без бельо,.. чисто гола...

Преглътнах мъчително...

Тя мина сякаш тържествуващо гола покрай мен,.. ухаеше на скъп парфюм и на похот...

Поспря се пред мен, сякаш премисляше нещо,..погледнах голото й тяло,.. бяло като мляко ,,.. изпъната бяла кожа,...,  добре поддържано тяло,.. с леко коремче..и вече отпуснати , уморени от живота гърди,.. по шията й имаше едва забележими издайнически бръчки...ухаеше на   приятна топлина...

Продължи  към банята на пръсти по мекия мокет,.. погледнах я отзад,... гърбът и изправен като на някоя статуя на Микеланжело,... дупето й изглеждаше стегнато на пръв поглед , но се поклащаше меко и леко провиснало,... бедрата й добре изглеждащи .. дали фитнеса и масажите са оформили така тялото й ,  или е изглеждала така и на младини...

Чу се шум на вода от душа...

Стоях още така в недоумение , като тряснат с мокър парцал,. бях като  блокиран...

Мама даже в къщи не ходеше по долно бельо пред мен, даже и като бях дете,.. , виждах я само поразголена в бански костюм , когато ходим заедно на море , да припка след мен едно време , а после и след моите деца....и  мама има страхотно тяло , е може би по-грубичко, моделирано не от фитнес и масажи, а от движението в което протичаше денят й в службата й  а после и в къщи,  но здраво тяло  и винаги с лек тен от слънцето,.. кога намираше време и за това....

А, госпожата гола пред непознат млад мъж,... е, хайде начин на живот,.. пък и защо да се срамуваме от голотата си, .. нали голи сме се родили... зафилолофствах в мислите си...

- Петър,.. извинявай, ще ми подадеш ли халата, че го забравих...

Тя стоеше в средата на банята с лице към вратата, леко разкрачена, сякаш очакваше нещо, капчици вода се стичаха  през оформения триъгълник на междукрачието й.. устните й полуотворени като някоя огромна вендуза готова да засмуче плячката си...

Подадох й халата...

- Ще изтинете така , госпожо,...сутрин тук е хладно...

Какво можех да направя,.. да разиграя любовен театър,. да я обладая,.. да пъшкаме и охкаме, уж ни е много приятно цяла сутрин ли ...

- Елате  госпожо,.. не стойте боса по плочките....

Наметнах й халата,, прегърнах я  над ханша, с другата ръка под свитите й колене и я понесах към леглото,...поставих голото й тяло  на леглото,... имах ли това право да се любя с нея...

Загърнах  с полите на халата разголените й крака,.. с яката закрих разголените гърди,.. присегнах към одеалото и я завих и с него...

Тя лежеше безмълвна и сякаш все още в очакване с широко отворени очи ...с мърдащи устни .

- Госпожо, извинявайте,.. ще дойда по-късно,... починете си, душът ще ви успокои ..- тръгнах бавно, но решително  към вратата без да се обръщам...

   Стоях на балкона на моята хотелска стая, замаян и  загледан в безкрая,..

Мислех си, за татко, за госпожата,... и тази жена вчера ми разказваше, колко много са се обичали с него ,.. как уж обичта им се е съхранила през времето та до ден днешен, как ...., или е търсила чрез мен оная загубена в миналото тяхна любов,... едва ли ме е изпитвала,.. или е искала и тя просто удовлетворение на половия си нагон,... не получих отговор.

Някакво птиченце весело чуроликаше в клоните на дървото отпред и ме извади от размишленията .

А да, ето там зад тополите вече е Гърция,... в дясно се влива река Тунджа,.. в ляво река  Арда, кому ли бяха  нужни тези обяснения...

   От минарето на някоя джамия се чуваше '' Аллаах акбар ''...'' Аллаах акбар..''

Чувствах се вече като  пречистен ....

 

 

 

/ следва продължение /

 

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??