27.05.2009 г., 21:24 ч.

Невъзможна приказка за страната Виртуалия 

  Проза » Фантастика и фентъзи
921 0 3
1 мин за четене

НЕВЪЗМОЖНА ПРИКАЗКА ЗА СТРАНАТА  ВИРТУАЛИЯ

 

 

          Не, не преди много години, а в наши времена,  на Земята се появила една все още не много известна страна, наречена Виртуалия, която нямала земя, но имала огромна територия. Неин основоположник бил най-големият паяк на света, който се казвал Бил. Тя била  с много богата и разнообразна флора и фауна, но всички живеели в кръвожаден мир. Което значи, че живеели според основните закони на биологията и джунглата т.е. по-силните винаги и неизбежно изяждали по-слабите. Вълците изяждали овцете, щъркелите – жабите, котките – мишките и т.н. и т.н. както си му е реда по хранителната стълбица.

Това продължило до деня, в който някакъв шегаджия с божествен произход решил да вдъхне на жителите на тази страна малко истински дух от един друг вид, който бил на върха на хранителната стълбица – Homo sapiens. И изведнъж на онези, които били на по-ниските стълби на тази стълбица им се отворили очите и видели ония на следващото стъпало. И им писнало в ушите. Писнало им като гайда писана от агнешка кожа и рeшили, спонтанно и всеки сам за себе си, да обърнат нещата с хастара навън.

Овцете си сложили месоядните ченета и изяли вълците.

Жабите си залепили крилата и клюновете, полетели и погълнали щъркелите.

Мишките подгонили котките и ги изяли.

Мравките сложили слонските си ботуши и премазали слоновете.

Врабчетата изяли гераците.

Цацата изяла акулите.

Мухите изяли паяците.

Цветята опасали охлювите.

Пешките изяли царете. Ох... това беше от друга приказка...

И се случило онова, което се случва във всички войни – победили жертвите. Тогава във Виртуалия настъпил тъй мечтания от пластичните хирурзи хармоничен хаос или хаотична хармония и всички заживели според човешките закони, като истински хора.

 

 

 

© Венчо Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • nellnokia (Нели Господинова),
    как ще те преобрази "Виртуалия", ако не си такъв? Не е ли по-точно да кажеш, че там, зад удобната анонимност можеш да откриеш онази част от тебе, която криеш в реалността, защото самия ти знаеш, че не е за пред хората?
  • Виртуалия преобразява ..там всеки е такъв какъвто иска..
  • ?!
Предложения
: ??:??