31.12.2013 г., 16:50 ч.

Нокаут 

  Проза » Хумористична
777 0 2
4 мин за четене

 

 

                                                    Нокаут


        Казвал съм ви, че бачках две години като барман, защото инженерството е трудна наука и наученото трябва  да улегне известно време. Викам си,  за две годинки хем ще си почина, хем ще понатрупам и малко житейски опит, че и той е важен. Какъвто съм влюбчив и задълбочен, за три години имам най-късия списък с гаджета от цялата тумба. Жорето има най-много, понеже му е най-дълга и е красив като Ален Делон. Да, ама не може да ги задържи, защото бързо му втасва козунака, ако ме разбирате. Дечо и той има цял поменик, ама грозни. Пет от неговите се броят за една моя. Ванката е средна работа. Шарена китка. Но и той имаше две-три от "А" група. Той е музикантче-рокаджия и е като магнит за хипарките. Аз също свиря по купоните, но той е на сцена. Много е по-известен от мен. След като дълго тъгувах по Люси (Агнешка де) и бях залинял като априлски котарак, най накрая реших да се върна в реалността и да прогоня натрапчивата мисъл за ранно и ефектно самоубийство. Да, ама коя да е? Хем да е хубава, хем да не хлътвам още през първите пет минути. Реших да си повдигна леко тъжната воалетка и да се поогледам с едното око.
      Пепито е много дълга. Дългите жени са неудобни. Не можеш да ги прегърнеш през рамото. Изтръпва ти ръката, като я държиш нагоре. Цеца е хубава, обаче с това простото име, ще ме скъсат от подигравки ония говеда. Отдавна си харесвам Маца, но доколкото я усещам, май доста бърза да се задоми, пък и нещо наддава на бюст и коремче. Абе опасна работа. Стой далече, Куш, ако не искаш усложнения (ми шепне моят ангел пазител). Кики има адска прическа, но май не съм и слабост. Увърта се покрай един дългуч, черен и гърбав и грозен като Алис Купър. Ама не за друго, ами защото не и обръща внимание. А аз и обръщам, ама за нея съм като прозрачен. Че как няма да съм - 58 кила с мокри дрехи. По време на любовната мъка, за пет месеца съм ял шест пъти ядене. През другото време само боза и банички. Соня, Хриси и Бояна си имат гаджета, които могат да ме набият ако ги задявам, защото не съм в добра спортна форма. Ани доскоро ходеше със Жорето. Зарекъл съм се да не поглеждам негови мацки, за да му докажа, че имаме различни вкусове т.е. аз съм много по-придирчив. Ще се пусна на Сиси. Тя е новичка. Идва от две седмици. Дава го адски скромна. Винаги си слага папката на коленете, но пък полата е и два пръста и всички по-будни знаем всичко по въпроса. Макар че, започнах да се угоявам бързо, все още приличам на дистрофик, и всеки разбира, че по времето на Стив Рийс и Жан Маре , намам големи шансове. Разчитам само на чар. Приближавам. "Здравейте! Толкова ми напомняте Виолета Гиндева, но изглеждате по-тайнствена от нея. Май не познавате никого тук. Виждам Ви все сама. Мога да Ви запозная с всички. Ако желаете де. Ако Ви е скучно, като свърша в пет, можем да идем на кино. Обичате ли джамборета? В събота един приятел има рожден ден. мога да Ви заведа. Прощавайте, ако съм много досаден. Ако искате, мога да си вървя..." "Чакай бе, много приказваш! Наду ми главата. Кинти имаш ли? Въри да хапнем нещо, после щъ оправя ако искаш. Хитрец си ти  Андрешко. Щеше да ме скъсаш от лафаве. И им кажи на оня твоите приятелчета да не се хилят като простаци, чи мога да омета кафенето с тях!"
     Нокаут!!! Потънах в земята. По нищо не и личеше, мамка и курва. Обаче казах "Чао!" От смущение.

     "Абе, идиото, ти не познаваш ли мадам Сиси, бе хамсалак! Къде си тръгнал в дълбокото! Тая ще те схруска на две хапки и взема по 150 лева. Цялата ти заплата няма да стигне." - Жорето бе, много ги разбира. Тъпък! Истинското и име било Сийка, от "Батолова воденица". Че какво и в "Тоника СВ" пее една Сийка. Да не е лоша?!

    Е какво сега, обърква се човек понякога. Сякаш вие не сте се дънили, ама аз поне си признавам, не като Жорето, дето мисли, че не знаем... ха ха.

 

 

Кушел

 

http://kushel.blog.bg/drugi/2010/12/13/nokaut-obache-na-joreto-ne-mu-stava.650187

 

 

 

 

© Куш Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дани, то има една българска поговорка "Който много избира, кьораво намира"
  • Страхотен анализ на пушечното месо си направил
Предложения
: ??:??