7.10.2021 г., 10:02 ч.

Нормална психиатрия 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
413 8 18
2 мин за четене

При психиатъра:

-   Докторе, постоянно ме наляга депресия, постоянно съм мрачен, постоянно мисля за българската икономика…

-  Е, драги, недейте така! Върнете се в реалността – няма българска икономика. Това е мит, измислица, понякога и кошмар в черните сфери на съзнанието…

хххх

Антрополозите твърдят, че дивите племена вярват  във връзката между храната и характера. Ако ядеш мечешко – ставаш силен като мечка, ако е лъвско – ставаш смел като лъв…

Трябва да извадим от менюто си говеждото и овчето…

хххх

Когато корупцията е огромна, съмнения предизвикват желаещите да се заемат с борбата срещу конкуренцията си…

хххх

Обявиха, че ще почват с трета ваксинация. Очаквано. Производството таман се развихри – няма да го спират, я…

Първа инжекция – за проба, втора инжекция – за подсигуряване. Трета инжекция – за повече кеф…

Оппа, това беше началото при наркоманите…

Сетне сами почват да търсят спринцовка, лимонтузу… И плащат яката…

хххх

Отношението към управляващите…

В Япония, до вход-изхода на завода, има стая с гумени фигури. На тях – образите на шефовете.

Та при влизане или излизане работникът да си излее емоциите. Бой, ритане, дърпане, блъскане…

Какъв ли хубав бизнес ще развърти човекът, който открие шапито до Народното събрание, МС или президентството…

хххх

А някои дребни народи имат други нрави. Изработват си от камък, дърво, кост, фигурка на бог. Личен бог. Частен бог.

И всеки ден му поднасят малко манджа. Направо казано – мажат го с нея.

Обаче, ако не е наред – почват наказание. Бой с тънко въженце по фигурката…

Също бизнес идея – да се продават фигурки на политиканите и чиновниците ни.

Може хората да ги мажат от време на време с ядене…

Ама що въженца и ремъчки ще се скъсат по задниците им…

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Супер!
  • Благодаря, Милена!
  • Много ме развесели черният ти хумор. Може би се нуждаем повече от него в политиката, тогава участниците в нея няма да се вземат толкова на сериозно. Ваксинацията ни се представя като рай, удоволствие, признак на висока интелигентност и какво ли още не, ако ни замести и храненето, цена няма да има.
  • Благодаря, Катя, Донке!
  • Изкефих се като прочетох! Много иновации. Бравос! Само не разбрах в коя група са свинското и жабешките бутчета. Щото глиганите са агресивни, а жабите хлъзгави.
  • Добре, че не съм бизнесмен. Ами ти ме засипа с идеи.
  • Благодаря, Красе, Миг, Елке, Роси!
  • Икономиката ни се гради на принципа " Ако стане, ще почерпя!"🙂
  • Точно в целта! Много ми харесаха предложенията!
  • Та ти кажа честно от творбата ти ме осени идея! За наша си народопсихология най пасва за да има умиротворяване на нацията ще трябва да се даряват секс кукли на избирателите с образите на избранниците! Дано не ме четат сводниците , че ще им фалирам бизнеса! Смяяяяяяяяях!
  • Ако всеки си има точна диагноза, няма нужда от доктори... или тогава те даже и ще лекуват Отиваш на политик, поставя ти диагноза, отиваш на лекар - почваш да водиш политика, отиваш на работа - изливаш си емоцията, връщаш се у дома- наливаш си ракия и блажено си мислиш какъв фъншуй е живота...
  • Благодаря, Пепита, Паленка, ДПП, Зигфрид!
  • На капитализъм те е ударило, само идеи за бизнеси предлагаш
    Ми то, цялата ни държава си е чиста проба психиатрия.
  • За това ли в древните племена не е имало вегетарианци? Изяли са ги хората и са станали хора 😀
  • Точен, както винаги! Бравос!
  • Май и пилешкото трябва да извадим 😀
  • Благодаря, Надя!
    Зимата е изпитание на глад, студ и самота...
  • Ох, докторе, вече не знам за какво по-напред да ме налегне депресия... От есен, направо в зима скачаме. Във всякакъв смисъл.
Предложения
: ??:??