1.05.2009 г., 23:02 ч.

Нощ, секс и черна рокля (а.к.а. една от моите любими брутални перверзии) 

  Проза » Еротична
2707 0 7

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

18+

 

Още щом я видя, Кристофър изтръпна. Един странен импулс премина по тялото му, желание да я вкуси.
Вечерта беше студена и мъглива, чудесна за брутален животински секс в някоя старовремска тъмница.
Кристофър си падаше по мрачната страна на живота, плашещи самотни места, гробища. Тя също.
Нямаше как да сбърка в преценката си за нея – дългата черна рокля, правата коса и тъмният грим говореха за себе си. Нещо мистично и готическо. Кристофър търсеше точно такава.
Влажният въздух му вдъхна сили и той я приближи с тиха стъпка. Тя го усети и се обърна рязко. Очите му блеснаха.
~~~
Без излишни приказки се отправиха към дома ù – средновековна двуетажна къща, обградена от кована ограда. Дворът – пуст и мрачен, изглеждаше още по-зловещ в тази тиха вечер.
Часовникът отброи единадесет. Единадесет тежки удара.
Леглото ù – голяма дървена спалня от махагон с черни завивки, бе чудесно място за дивата любов.
Тя бързо съблече ризата му и прокара ръце по гърдите му. Червените ù нокти го одраха така жестоко, че потече кръв. Кристофър изохка възбудено, а тя облиза алените струйки и продължи надолу.
Черният панталон, скриващ краката му, беше за секунди на пода, а тя заби зъбите си в бедрата му, всмука потеклата кръв и рязко вдигна главата си. Черната ù коса се отметна назад, разкриваща нежното ù, и все пак мрачно лице.
Тя усети как членът му нараства в ръцете ù, а неговите вече разкопчаваха роклята ù.
Съвършено тяло.
Кристофър прекара ръце по врата ù, опипа гърдите и ханша ù и продължи по бедрата. Нито едно несъвършенство. Сякаш беше изваяна от восък. Дори нереална.
Зъбите ù захапаха врата му, а котешките ù нокти прорязаха две рани в члена му. Той изстена.
След секунди беше в нея. Тя тръпнеше, усещайки кръвта му да изтича във влагалището ù. Той стенеше от удоволствие... и болка.
Страстен див секс.

Часовникът удари дванадесет. Дванадесет тежки удара.
Кристофър едва дишаше, а нейната възбуда бе във връхната си точка. Тя изстена и усети топлата му сперма да нахлува в нея.
Стон.
Кристофър не помръдна. Вече не дишаше. Устните му бяха посинели, а очите широко отворени.
Тя стана. Беше все така мрачна, а свещта хвърляше сянката на идеално изваяното ù тяло върху стената.
5-04-2009
На Сю.

© Мимс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??