3.07.2019 г., 18:03 ч.

Новините днес 

  Проза » Хумористична
709 1 0
10 мин за четене

Добра вечер на драгите ни зрители. Радваме се да приветстваме тези, които са се настанили удобно срещу екраните и трепетно очакват от нас да им поднесем най-интересното, което се е случило по света и у нас. И както обещахме, да видим какви ги вършат първо по широкия свят.

Като начало ще започнем с една ужасна буря, развихрила се край бреговете на един тихоокеански остров. Братята Хулио и Глесиас се връщали с богат улов, но неочаквано ги погнала една акула. Отворила огромна паст и аха, да ги налапа, барабар с лодката и улова. Тогава Хулио се сетил, че може да я залъжат с рибетата и почнал да ги хвърля към кръвожадното животно. Към него се присъединил и Глесиас. Така братята останали без улов, но отървали кожите си на косъм!

Не била така съдбата на китаеца У Чи Ку, който както пасял козата си, попаднал в една яма, предназначена за ягуари и не била празна. Сещате се кой кого е употребил за храна. Козата гледала жално отгоре, но проявила разум и не скочила да помага на стопанина си.

На косъм със смъртта се разминали пасажерите на два самолета. Единият от пилотите на лайнера имал мерак към стюардесата-блондинка и тя решила да му укроти топките, за да не стане някой сакатлък във въздушното пространство. За целта се съгласила на отдавна лелеяното от първия пилот фелацио. Във върховния момент онзи изпуснал щурвал ли, кормило ли, що ли, ама онова, с което кара самолета и полетял на някъде си. И точно тогава за малко да се сблъска с друг самолет! Ще си кажете, толкаво небе, и там ли катастрофи? Ето, че може, драги зрители! Никъде не сте в безопасност. И затова ще ви съобщим следващата новина, която е нагледен пример за това, че отвсякъде ви дебне смърт.

Случката е във Виетнам, където в домът на Нгуен Шу Въй Че Тъй се завъдили змии. Той не им обърнал внимание, защото бил подложен на всекидневна тренировка от подобни твари в лицето на съпругата Въй Ши, тъщата Бой Ти и щерките Ка, Вен, Гу и още няколко. Само че една от истинските змии мутирала в силно отровна и се намъкнала в леглото на страдалеца. Ухапала го и той взел да мре. С последни усилия се усмихнал и прошепнал на виетнамски „Отървах се!” И умрял в радост!

Виждате, драги зрители, че има и радостна новина по света! Нгуен умрял в радост! Не така се случило обаче с един селянин от Швейцария, който както си копал в градинката с цветя, попаднал на пчела. Завалията помислил, че това е някакво техническо чудо, създадено за изкуствено опрашване и зяпнал в почуда. Пчелата го ужилила тутакси и селянинът се издул. Не знаел, че е алергичен и се изпружил сред цветята, готов за погребение. Жена му много не се притеснила, защото тъкмо започнала връзка с друг селянин, и тази смърт и дошла като по поръчка. С тази новина искаме да ви кажем, че във всичко лошо има и нещо хубаво.

Но в следващите няколко минути няма да намерите нищо положително, поне за женската половина на човечеството. Дори напротив! Трагедията се разиграла в САЩ. Джон еди кой си и няма значение от кой град, разбрал, че жена му му изневерява системно и с който й падне. Човекът събирал злоба всекидневно и вместо да си го изкара на шавливата съпруга, купил си огнестрелно оръжие от местната бакалия и право във фризьорския салон в час пик, когато жените били подредени под каските като грозде. Извадил патлака и почнал да стреля. Тези, чиито глави били напъхани по-дълбоко в каските, се отървали с по-леки наранявания, но няколко от мераклийките за красота били направо убити. След случката част от мъжете организирали тайна подкрепа за рогоносеца и му наели най-скъпия адвокат. Освен това организирали панихида с много уиски за тяхна сметка.

И като заговорихме за правосъдие, ето ви и новина!Двама адвокати били жестоко малтретирани от група граждани, които не изплатили исканите хонорари, тъй като надвишавали годишните им доходи. Разярените граждани вързали алчните адвокати до един дирек и за малко да ги запалят на предварително приготвената клада, но отнякъде се взели полицаи. Те от своя страна за малко да си затворят очите, обаче единият адвокат се оказал братовчед на единия от полицаите, примолил му се за милост и работата с чевермето се развалила.

Но стига с тия ужасии! Да разведрим настроението с една сензационна случка, чиито герои живеят в едно малко село в Алпите. В оная област Тирол, дето кършат гласовете в неописуеми трели, но това е друг въпрос. Та, историята започнала преди шестдесет години, когато Гертруда и Грег се хванали за ръка и аха, тамошният поп да ги венчае. Гертруда казала моментално едно „Да”, но точно и Грег да склони, от Алпите се свлякла лавина и развалила сватбата. Някои гости издрапали из снега, други намерили вечен покой в белоснежната прегръдка. Така Гертруда са озовала сама. И зачакала! Та шестдесет години! Дори се отказала от местния хор, където пеели споменатите песни. Чакала си тя своето „Да”, и туй то, драги зрители. Няма отстъпление, ще я изоставят, баш нея!!!

Един ден, когато Гертруда замесвала поредния щолен, на вратата се почукало и се появил брадясал и слаботелесен мъж. Рекъл й „Здрасти”, а после попитал дали тя е Гертруда. Тя потвърдила и когато го погледнала в очите, познала, че това е Грег. Втурнала се към него, ама се препънала и го съборила на земята. За зла беда, на пода имало един камък, с който си подпирали вратата да не се затваря и Грег баш на него се натъкнал! Паднал и не станал! Умрял! Като разбрала за това, Гертруда извила на умряло, защото си имала и повода и след миг получила инфаркт! Масиран! Строполила се върху Грег. В това време комшийката, която имала уши като пеленгатор, чула необичайните писъци и както си режела месото, отърчала да провери какво става. Видяла двата бездиханни трупа и паднала в несвяст. То пък ножът бил в ръцете й и като паднала, се наръгала право в сърцето. След час мъжът на любопитната касапка усетил, че я няма и право в съседите. Видял камарата от трупове, а най-отгоре жена му, с любимият му нож, за който изрично и бил заръчал да го пипа. Като видял, че стърчи от гърдите й, много се ядосал и бързо си взел драгоценната вещ. За зла беда в това време минал селският полицай, който като видял отворена врата, рекъл да провери какво става. Видял онзи с нож в ръката, камарата от трупове и тутакси го закопчал. То… май новината не е толкова добра, но пък вие погледнете на нещата от хубавата му страна. Тия двамата, дето не успели да се оженят преди 60 години, можеше в последствие да се изпоколят. А онзи, който останал вдовец, най-после си взел любимия нож, за който изрично бил упоменавал стократно, че жена му не бива да докосва, камо ли да употребява. Така е, като не слуша, коли се!

Влакова катастрофа съсипа релсовия път в Индийския град П. Съсипа го тотално, цели пет километра! При това загинаха и пет човека! Ще кажете, индийците са над милиард, пет по-малко, няма да усетят! Да ама в единия имало много пари и като се разпилели, народа хукнал да ги събира. В суматохата загинали още петстотин! Истински ад! Не носете пари в себе си, когато пътувате. Особено в Индия!

Не се чувствайте в безопасност и в Европа! Днес, при поредния гей-парад, в който участваха хиляди същества от всички полове, се случи и сбиване! Кавгата започнала със закачка по задните части на съществата от някои си полове. После някакъв с пенис се изрепчил, че е мъж, други му креснали, че като е мъж какви ги върши тук, да не би да е дошъл на аванта да опипва. Онзи си показал инструмента и като го видели, група не знам си какви, но любители на този орган, се облещили и се сбили кой първи да му се радва. Боят бил с кръв, избити зъби, разместен силикон, оскубани перуки, отлепени мигли, размазан грим, два счупени долни крайника, разместени ключици и огромно количество счупени маникюри. Петима не знам си какви били изнесени на носилка и въпреки травмите, те протягали молитвено ръце към онзи с големия пенис.

Но, да оставим новините от света и да видим какво става у нас.

Кървава трагедия се разигра в село С. Селянинът Д. извадил нож и обезглавил десет заека! Одрал ги пред очите на жена си, която вместо да го порицае, ги изкиснала във вода и приготвила бурканите. Не стига това, ами на тази кървава вакханалия присъствала и фамилията и макар да не видяла касапницата с очите си, после най-безцеремонно седнали на трапезата да ядат до скоро дишащите зайчета под формата на чумлек и пълнен с дреболии. При това хвалели манджите, все едно на друг не му се прияжда!

Следващата новина е от мазето на един блок в ж.к. Овча купел, където за малко да се случи поредната трагедия с човешка жертва. Баба Злата слезнала в мазето да наточи вино, че на бай Мито, съпругът й, му се пиело. Слезнала тя, ама се забавила нещо и бай Мито, отишъл да види какво става. Там видял потресаваща гледка. Баба Злата и комшията клечали до бурето и той чул следния разговор:

- Дай да запушим тая дупка, бе Пешо! (Пешо бил комшията)

- Да я запушим, разхлопала се е, ма Злато! Много се ползва, личи си…

Като чул това, бай Мито се вбесил:

- Хванах ли те най-после, мръсна мръсницо! Цял живот те дебна и те подозирам в изневяра! Хванах те най-после! Агнешко ти се е приискало! С комшията, нали млад! Той на осемдесет, а аз на деветдесет! Не те ли е срам! Прелюбодейка! Ей сега ще ви дам аз…Ще ви убия и двамата!

Бай Мито се втурнал, т.е. повлякъл се към набедените за прелюбодейци, но докато отиде, забравил за какво е тръгнал. Седнал кротко до въпросния Пешо и го питал как е със здравето. После решили да дегустират и така се надегустирали, че когато тръгнали към стълбището, едва вървели. На петото стъпало се свлекли, при което бай Мито си счупил носа, а Пешо изпаднал в комоцио. Баба Злата взела да ги вдига, но се сецнала в кръста и извила от болка. Слава богу, добри съседи ги чули и извикали Спешна помощ. Сега тримата са настанени на легло, няма опасност за живота им. А вие все пак внимавайте, когато извършвате дегустация на вино на нерегламентирани места. Това за поука, драги зрители!

Към тези новини ще прибавим още пет жертви в малко градче в Китай, осем загинали в буря в Тайланд и двама пещерняци, които така и не излезли от дупките. Вечна им памет и на двамата сърфисти, които вместо да доплуват до брега, нахранили акулите. Да споменем и жертвите на автомобилни катастрофи. Не можем да ги изброим поименно, защото всеки ден по света умират много хора. Но можем да ви пожелаем приятна вечер, романтична и изпълнена с нежност и любов. Заспете с нашите новини, да сънувате само хубави неща и до утре, драги зрители!


Латинка Минкова, бивш вестникар

© Латинка Минкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??