25.02.2007 г., 22:28 ч.

Някои го предпочитат... 

  Проза
1159 0 18
3 мин за четене

                         Някои го предпочитат...

 

Някои го предпочитат с белезници, аз – с копринено шалче

 

  Мъжът ми е гаден, подъл, скапан, отвратителен! Полицай е. Мани, че на мен ми отрови живота, ами съсипа и семейните отношения на най-добрия си приятел.

  Идва младото семейство у нас на гости. Слагам масата. Викам си, като хората ще си пийнем, ще хапнем, ще си поговорим. Нема, братче! Мъжете си включиха телевизора и... футбол. Жената на колегата се издокарала, няма кой да й обърне внимание. И с ролки на главата да беше дошла, пак същата работа. А ние се киприм за тях, глупачките. На мен ми става неудобно. Викам: „Хайде ни обърнете малко внимание, де!” „Ей сега свършва мачът!”

  След пет минути мъжът ми реши да си поговорим.

  „Младоженци, как сте със секса? Чудна тема, няма що! А приятелят му отговаря: „Абе, всичко ни е наред. Но като реша в неделя да поритам, мойта се цупи. Тръгна на мач – пак. Мани секса, на мен футболът ми е проблемът!”

  „Как така мани секса! Пробвали ли сте с белезници? Страхотно е, като по филмите. Ти също имаш, използвай ги! Аз без тях съм заникъде.” Настръхвам, ама му гледам сеира на моя. Колегата му се втрещява: „Проблем със секса ли имаш?” Моят отговаря: „Не бе, с футбола. Но с белезниците си го реших.” „Казвай рецептата.” „В неделя сутрин ставам, пия кафе. После събличам жената, слагам й белезниците на едната ръка и – хоп, щраквам я на решетката на леглото, за да не мърда много-много и мога да си правя с нея каквото си искам.” „По гръб или по корем я слагаш? Разказвай!” „Няма значение, можеш да импровизираш. После си оправям екипа, слагам го в сака и отивам да ритам.  Жестоко е!” „Направо е възбуждащо! Още утре ще изпробваме тази поза. Към колко се събирате да играете? Идвам!” „А, да не забравя, оставяш й дистанционното на телевизора под ръка, да не мрънка. Хем тя доволна - не готви, не чисти, хем ти си гледаш кефа. Направо си е като оргазъм този футбол. Хайде, поговорихме си, пускай телевизора, че почна втория мач.”

  Седя, изчервена от срам заради моя глупак и не смея да погледна младоженката. А си мисля и друго. Защо не вземат да раздвижат малко униформите на полицаите. Тези, дето обичат твърд секс, да носят белезници. Тези, които са по-романтични, да носят бели копринени шалчета. Та като завръзват жените си и ходят по мачове, да могат жените им да се развързват и да готвят примерно или нещо друго полезно да вършат. Щото белезници, телевизия, еднообразието омръзва. Пък като се върнат от мач, искат и да ядат. Ами представете си, че им остане време на мъжете на полувремето да направят по едно дете, кой ще им гледа детето? С тия белезници не става! Аз съм за белите копринени шалчета. Така ще се внесе малко романтика в моя живот. Дано си тръгнат гостите, щом свърши първото полувреме. И тогава ние... Нищо, че мъжът ми е полицай и носи белезници, аз пак си го обичам. А как обичам деца! Ама пусти мачове, що са толкова дълги бе, че и продължения дават. Човек едно дете не може да направи!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??