14.10.2011 г., 22:16 ч.

Няма нищо невъзможно 

  Проза » Други
920 0 2
1 мин за четене

Не! Няма нищо невъзможно! Абсолютно нищо, ако го почувстваш дълбоко, от дебрите на душата си и пречупиш невъзможните мечти през призмата на въображението си! Изопачи нещата и ги почувствай! Искаш да летиш! Тогава лети! Скочи от най-високото място и усети тръпката. Усети енергията, силата и свободата, докато си устремен право надолу. Искаш да върнеш времето назад?! Ами върни го! Всяка минута, всеки ден, всяка секунда от миналото ти е записана като на филмова лента в съзнанието ти и ти можеш да я превъртиш точно толкова, колкото искаш назад. Защото това са спомените ти. А те не се забравят! Искаш да отвърнат на любовта ти сега?! Не искаш да страдаш, да плачеш, да си нещастен?! Ами просто промени посоката, в която вървиш. Промени ъгъла, към който гледаш! Завърти очи около света си. Разгледай го! И направи себе си най-щастливият човек на света! С адски много труд, с голяма упоритост, воля и страшен инат, с много вяра, смелост и стремеж към риск, ти можеш да сбъднеш всяка мечта, която сега наричаш ''невъзможна'' . Просто ги почувствай дълбоко, от дебрите на душата си. Потърси решенията, или сам реши задачите, които животът ти е предоставил! Сега се усмихни и повярвай малко повече в себе си!

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??