28.04.2006 г., 17:48 ч.

О, ти мисъл! 

  Проза
1048 0 2
2 мин за четене

Само си мисля, че мисля
(вдъхновено от 20-тото ни място по интелект в Европа)

-Ооо, ти мииисъл, на злааатни крилее летиииш! – щастливо си тананикам, а в душата ми – лято! Защо ли? Ми, тъкмо изкарах страхотни резултати на теста за интелигентност! Оказа се, че влизам в онези 0.99% от световното население, които движат прогреса! Значи, имам съвсем реалната възможност да сторя нещо велико и да забогатея неприлично. И тогава, о, тогава... Не, сега няма да се разлигавям. Ще се стегна. Ще си направя строен график и ще си набележа конкретни цели. Да! Няма да се оставям разни недоразвити индивиди да ме командват!

И така, пристъпвам към графика!
1. Изобретявам уред, който да записва гениалните идеи, които ми идват нощем. В общи линии ще прилича на енцефалограф, чийто писец ще е директно закачен за стъпалата на съпружеското тяло. Щом се активизира и задращи неистово, той ще скочи ужасен, ще ми се развика, аз ще се събудя, и понеже ще се скараме, ще се преместя в другата стая. Там ще запиша всичко на хартия и ще го съхранявам на тайно място.
2. Ще изпробвам всички програми за учене насън, и ще увелича с поне 1000% знанията си за всичко!
3. Ще изобретя начин за заобикаляне на отвратителната ни данъчна система. Оттук директно ще си увелича годишните доходи поне с 20%.
4. Ще стана най-великия хакер на света, и безнаказано ще си точа парички от тлъсти сметки на фирми и новобогаташи.
5. Ще изуча всички бойни изкуства, медитационни техники и методи за самоусъвършенстване, за да се отърва най-сетне от тая досадна дископатия!
6. Ще изобретя еликсир на младостта и ще го патентовам. Не, няма да го патентовам. Сама ще си избирам на кого да го давам, така че всички около мен много да внимават!
7. Ще изнамеря нов безкраен енергиен източник, лекарство против СПИН, рак, инфаркт, и ще помагам на когото аз реша!
8. Ще направя бум в генното инженерство, за да не се раждат повече глупаци!
9. И перпетуум мобиле, и машина на времето, и... още какви хубавини ще измисля… нямам търпение чак!
......................................................................................................................
- Стига ме рита, де! – стресва ме ръмжащ мъжки глас. – Цяла нощ бълнуваш някви глупости! Не издържам вече, отивам да спя в хола! Няма мира покрай теб, ейиии!

И сега кво? Ми тя всичката хартия е в хола! Язък. График е това, не може да се изпуска! Нищо, тоя път ще го оставя да се наспи, но от утрееее!

© Николина Недялкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??