13.05.2019 г., 7:02 ч.

"Обеля,, 

  Проза
510 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Обичам "Обеля,, повече от август. Преди известно време, дойдох да живея тук, но сега не я заменям дори за Вегас. В ,,Обеля" има всичко: гробище, метро, река... и разбира се много обелки. Преди малко отидох да си взема цигари-пред блока има кафе с два големи разпънати чадъра от ония рекламните на coca-cola. Стъклени масички, плетени столове..., абе ,,Обеля".
На една от масите семейство. Тя около 30-годишна, той навярно 35. Татуировка и на двете ръце, брада, обица с плейбойче и сандали върху чорап. Тя с обръсната коса наполовина... Това не беше ли модерно отдавна? Може би сега е стигнало до тук. Навярно е гледала някой стар клип на Галена и е харесала идеята..
И двамата пият бири - Пиринско. Късно е за кафе. Пушат електронни цигари-IQOS. Неговата черна, нейната бяла. Всеки трябва да си я познава все пак. Ядат семки от ония лютите, турските. Мълчат си, чоплят и гледат детето, което си играе на полянката пред кафето.  Играе си с кучето. Не може в Обеля без куче. В ,,Обеля" без куче е като без топли дрехи в планината. Просто е модерно. Мадамата която всъщност едва ли е от ,,Обеля"- навярно е от някое Ломско село, започва нещо да говори на мъжа си. Долавям само, че на няколко пъти му казва братле.
-;Еми братле, щом не ти дават трябва да намериш двама поръчители. Няма как, трябва да ги изтеглим тия пари.
 Тя цялата е в Адидас. Има татуировка на глезена - пеперуди отлитат на някъде, но цветни. Детето се приближава до тях на масата, започва нещо да мрънка. Иска майка му да му купи нещо и в този момент и бута бирата, онази стъклената - Пиринското.
 Майката  си изпусна цигарата, почервеня от яд и с всичка сила се изцепи
- Ей КОПЕЛЕ, е  сеега ше ти еба майката. Бащата изобщо не поглежда натам.Той се е загледал в някакво Бе Ем Ве на паркинга, мечтае си и си цъка семки. Това е Обеля. Затова си я обичам.

© Чочоне Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Баахси му маамата ако това е Обеля.Бе Ем дВе-ту му е майката не детету.Поздрав Чочоне.
Предложения
: ??:??