19.08.2011 г., 15:06 ч.

Обичам те ! 

  Проза » Писма
3091 0 4
2 мин за четене

Липсваш ми! Всеки час, всяка минута… Защо те обичам ли? Защото си различен от останалите, защото ме караш да се чувствам желана, обичана и неповторима. Всички останали ме третираха като предмет, мислеха си, че там, където ме оставят, там ще ме и намерят, но не и ти, ти не ме взимаш за даденост. Знаеш, че съм уязвима и лесно можеш да ме нараниш, но не го правиш, уважаваш ме. Това ли е единствената причина? Не, не е - много са. Обичам те, защото мога да бъда себе си с теб, без да се чувствам нехаресвана. Защото, когато съм с теб, не играя роли, не слагам маски и пак се чувствам перфектно. Казват, че е нормално, когато обичаш някой и си с него, времето да минава бързо, защото ти е приятно. При теб не е така, ти караш времето да спре, когато съм с теб, минутите минават като часове и се чувствам страхотно, не ми става скучно или безинтересно. Ненормална работа, нали?! Мислиш, че съм свършила ли? Не, още са причините, поради които те обичам. Обичам те, защото не ме задушаваш, а си и постоянно в мислите ми. Позволяваш ми да обърна внимание на себе си, но аз сякаш се опознавам чрез теб. Казват, че трябва да си опознавал себе си, преди да опознаеш друг човек. Хм, ами бих поспорила. Не познавам себе си, не знам коя съм, но знам коя съм била и коя искам да бъда. Бях просто човешко същество, а искам да бъда личност. Защо се опознавам чрез теб? Защото ти си на нивото, до което аз искам да достигна, ти си личност, а не просто човек. Далеч си от мен, не си до мен всяка вечер, всеки ден и това от една страна ми помага да те обичам още повече, но и да страдам двойно. Липсваш ми, липсват ми прегръдките, целувките и страстните очи, гледащи моите. Разстоянието ме кара да осъзная колко те обичам. Всеки ден се изправям пред безброй изкушения, но бленувам по теб, далечният, а по душа, най-близкият. Не казвам, че ще спра да греша, че никога няма да се поддам на изкушения, това зависи от съдбата и нейните планове. Но нали затова е животът, да грешим и да се учим от грешките си. Бъдещето е пред нас. Засега мога да изрека само тези две думи: ОБИЧАМ ТЕ, а съдбата ще покаже колко истинска наистина е любовта!

 

00:47 / 19.08.2011 / На П.

© pisanonqkudeneshto Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря! Аз също бих се радвала да получавам такива писма, но уви само аз ги пиша
  • Поздравявам те! Малка си , а си вникнала в Любовта като голям /изтрадал / човек.
  • Щастливец е този,който чува това "обичам те" от теб.Поздравления,пишеш прекрасно,продължавай.
  • Красиво написано! Бих била щастлива да получа такова писмо...искрено, пълно с любов! Поздрави!
Предложения
: ??:??