17.04.2007 г., 17:04 ч.

Обичам те! 

  Проза
5055 3 1
1 мин за четене
Обичам те! Обичам те, когато ме целуваш, обичам те, когато ме прегръщаш, обичам те, когато ме гледаш, обичам те, когато ме докосваш, обичам те, когато ми се плезиш, обичам те, когато ме гъделичкаш, обичам те, когато псуваш, обичам те, когато караш като луд, обичам те, когато ме дразниш, обичам те, когато ме имитираш, обичам те, когато казваш, че ходя като патенце, обичам те, когато ме караш да ревнувам, обичам те, когато ми танцуваш, обичам те, когато ми пееш, обичам те когато заспиваш, гушнат в мен, обичам те, когато хъркаш, обичам те, когато ме галиш, обичам те, когато си играеш с косата ми, обичам те, когато се усмихваш, обичам те, когато си щастлив, обичам те, когато си нещастен, обичам те, когато се радваш, обичам те, когато се смееш, обичам те, когато ти е кофти, обичам те, когато плачеш, обичам те, когато ми правиш физиономийки, обичам те, когато ме хапеш, обичам те, когато си нервен, обичам те, когато викаш, обичам те, когато си ядосан, обичам те, когато мълчиш, обичам те, когато си сърдит, обичам те, когато се цупиш, обичам те, когато ме цункаш по ушето, обичам те, когато докосваш ръцете ми, обичам те, когато усещам тялото ти, обичам те, когато си груб, обичам те, когато си нежен, обичам те, когато си тук, обичам те, когато ми липсваш, обичам те, когато си мокър, обичам те, когато си весел, обичам те, когато не си в настроение, обичам те, когато ти се спи, обичам те, когато си спокоен, обичам те, когато си изморен, обичам те, когато ми пишеш, обичам те, когато ми се обаждаш, обичам те, когато мисля за теб, обичам те, когато се събуждаш, обичам те, когато заспиваш, обичам те, когато пиеш кафе, обичам те, когато ме притискаш силно до себе си, обичам те, когато ме наричаш животно, обичам те, когато ми се пулиш, обичам те, когато ми дърпаш одеялцето докато спя, обичам те, когато се сещаш за мен, обичам те, когато ми подаряваш подаръци, обичам те, когато искаш да останеш сам понякога, обичам те, когато ме забравяш и пренебрегваш понякога, обичам да ми говориш и да се чувствам най- щастливата на света... защото те обичам, дори когато седиш и бездействаш, защото знам, че твойто сърце е там някъде, в теб и мога да го обичам! По дяволите, толкова много те обичам...

© Мелиса Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • По принцип не си падам по любовни произведения, но ми хареса стилът на написване на разказа.На един дъх, разчупва клишетата.Също така много ми харесва посланието ти в графата "нещо за себе си".Поздрави!
Предложения
: ??:??