26.05.2021 г., 10:28 ч.

Объркани монолози 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
353 7 14
1 мин за четене

- И си мисля, мисля, мисля... Любовта превръща реалното в желаното, бракът осветява желаното като реалното...

- Тримата братя Иван Петров, Иван Иванов и Иван Стоянов понякога имат доверие на майка си...

- Получавайки поредното повишение на заплатата, секретарката понякога завиждаше на магистралките... Не всичко е пари...

- Поради големите задръствания в града, линейката закара в изтрезвителното абсолютно трезвен човек...

- Китайски завод за фойерверки случайно бил закрит...

- По обяд готвачът в студентския стол отиваше да хапне у дома си...

- При родната пазарна демокрация всичко се заплаща – освен труда...

- В САЩ цъфтят овошките – предпазливо, с черни цветове…

- Британски икономисти са изчислили, че за да покрият загубите от пандемията, жителите на страната до септември трябва да изпият по 127 пинти бира. Тоест – 127 половинлитровки…

Странно – всеки нашенец ще изпълни нормата най-късно до средата на юни. А после – половината юни, юли и август – на сухо ли ще я кара?

- Американската армия пуснала призив към гейове, лесбийки и други същества, канейки ги в редиците си. Е, сега терминът „войнишка дружба“ придобива нов смисъл…

- В нашата необявена фирма привършихме с нелегалното производство на марлени маски.

Сега варим ваксина…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??