21.09.2011 г., 13:55 ч.  

Операция "Снайперисти" 

  Проза » Разкази
514 0 0
2 мин за четене

Беше краят на месец април. Ден петък -  ден на майстора, около 20 часа, Ганю и Станю, както си вървяха по улица Иван Асен II изведнъж кривнаха към кино Влайкова. Момчетата имаха намерение да се "наковат", а инак да си пийнат подабаващо. Повод нямаше, просто поредния камерен спектакъл на софийски битов алкохолизъм, който се поставя редовно на сцената в централната градска част около Орлов мост. Станю -  почитател на водчицата веднага си поиска "идно" двойно флиртче, което ще рече двеста грама водка "Флирт", а пък Ганю буха червено вино в големи количестваи затова си поръча бутилка "Асеновградски Мавруд".После флиртчетата станаха "двие", а бутилката Мавруд-  празна.

Около полунощ, две странни сенки напуснаха киното и се заклатиха към Перловската река. Върху реката са наклякали няколко малки мостчета и неколцина по-големички.Сенките спряха на малкото мостче над реката току срещу БългарскатаНационална Телевизия. Разкопчаха си панталоните и на състезанието бе даден старт.

Долу в реката от двете страни на водата, на разстояние около метър, метър и половина от мостчето, се пълнеха бързо две бурканчета с урина. Лявото беше на Станю,а дясното на Ганю.Победителят щеше да е ясен на сутринта.  Щеше да спечели пикльото с по-пълното бурканче.

На другата сутрин пред входа на първо районно полицейско управление Станю и Ганю, смирени иизпаднали във велико разкаяние,  търсеха назаем цигарка и боядисваха бордюрите в черно ибяло.Малко по-встрани се бяха събрали репортери около министър Цветан Цветанов. Той беше в стихията си и гръмко хвалеше служителите на районното управление за успешнопроведената операция под кодово название „Снайперисти”.

А по всички телевизии показваха двамата смешници с четките като поредните злодеи в държаватаБългария.


2010 - София - Свободей Огражденец

© Свободей Огражденец Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??