21.04.2023 г., 12:36 ч.

Опит за "упражнение по стил" в Коньовица 

  Проза » Хумористична
272 1 8

                                                                              Идилично

 Иванчо зяпа Марийка пред детската градина.

 Не щеш ли, отецът му, кривейки седма по Рихтер пътьом от механа с "Брала мома мандарини" на уста, го зърва.

  - Левак, колко тебе, кога бях, гепих майка ѝ цяла-целеничка.

                                                                        Джендърменско

  - Ив държи Мари за длан в часовете. - даскалица натопява на родителско рандеву.

  - Само туй ли могат, излагация. Шамар, прибера ли се от бар. На техни години бях менделсаниран, сефтето.

                                                                      С неочакван край

 Гърл Джон бара бой Мери след школото.

 Тейко им, с джипа към диско трещящ "Бърборина фукара ми судбината разпра", ги мерва.

  - Язък, не се кефя за скиването. Нейсе, сменете спешно гаджетата! Клюкарка деенка, наполовин сте брат и сестра.

   

© Венко Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Животът е голяма беля, знаех го утробно и затова закъснях с раждането си.
  • 👍😄
  • Вече не съм сигурен не съм ли извънземно и реалът не е ли виртуален...
  • Направо си е вулканоблудствословация! Сленгът е мешавица от диалекти, жаргони, чуждици, интернетсъкращения и т.н.
    Забявни са на четене, но ако по същия начин говорши в реала, ще те гледат като извънземно
  • Рядко и кратко нетствам и не съм забелязал, но умутворчеството не е ли изригвация? Ти ме осмели да пробутам още едно и то ей сегичка.
  • Забавно е, този миксов сленг вече минава за нормален в интернет чатовете!
    Словесна еквилибристика
  • Попадна ми с голямо закъснение в живота отдавна остаряла тогава модернистична с голямо закъснение издадена на български език с голяма трудност за превеждане малка книга от Кьоно „Упражнение по стил“ и реших да я имитирам с надежда да сполуча поне за тройка с два минуса или дано с един...
  • тъй сме у Коньовица, верно с ориджинала! 👍
Предложения
: ??:??