19.01.2018 г., 10:14 ч.  

Още малко реални измишльотини 

  Проза » Хумористична
573 0 4
1 мин за четене

БЕЛЕЖКИ ОТ ДЕНЯ

В семейството още нищо не е станало, а виновникът вече се знае…

хххх

За да стане една жена милиардерша, трябва поне десет години да се мъчи по разни Малдиви и Кариби…

хххх

Към работното място се движа бързо. За да не размисли…

хххх

Някога той бил малък и глупав хлапак с филия мас в ръка. Сега е голям и тъп политикан с ръце в държавната хазна…

 

ПРОТОКОЛ

До Светия трибунал

При извършена внезапна проверка от страна на Полицията за правилна нравственост в жилището на Иван Иванов, посоченото беше заварено в сексуални отношения с Марийка Марина. Изневярата на съществата към партньорите им – Петър Иванов и Пенка Марина, е засвидетелствана от двойките Стоян и Първан Стоянови, Мита и Кера Митеви, Драго и Минчо Драгоеви, Албена и Рада Йовкови.

Изневярата е продължила през цялото време на задграничната командировка на партньорите на закононарушителите. В резултат на което за две години на бял свят са произведени неопределените същества под номера 3 455 712 и 4 223 178, наричани от престъпниците Кольо и Лилка. Съществата са отнети и изпратени в Дом номер АЯ 211, където ще бъдат подложени на превъзпитателни мерки с цел правилно самоустановяване на пола им.

В момента задържаните същества са отстранени от обществото с цел премахване на опасностите от неправилна полова зараза и очакват присъдата на Светия трибунал.

Подпис – Красимир-Янка Кънева, главен джендърмерист на района

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Елице! За размисъл и потрес си е...
  • С интерес прочетох. Последният текст ме хвърли в размисъл...
  • Плюс постоянното разширяване - довело до скъсване на връзките вътре в държавата...
    Благодаря!
  • Правилно! Сарказмът и нулевата телерантност към сбърканите ще опази света от разпадане! От какво е загинал древният Рим - от педерастия и алчност.
Предложения
: ??:??