23.06.2018 г., 0:36 ч.

Още те чакам 

  Проза
458 0 0
1 мин за четене

     Десквамацията е една от промените в структурата на кожата и представлява олющване и загуба на повърхностния слой на епидермиса. Обикновено кератиноцитите живеят около 14 дни, след което се отделят незабележимо от кожата. А с това се изтрива и твоят допир по мен. Сякаш те е нямало. Остават само субективното усещане и споменът за теб. На практика нищо, с което да докажа, че си бил истински. Единственото по-мъчително нещо от това да се сбогуваш с някого е да не го направиш. И да изчезнеш. Оставяйки го да чака за нещо, което не знае дали ще се случи. И да се чуди дали не те е прогонил. Защото винаги, когато твой любим човек изчезне, част от теб умира, а другата цял живот се надява, че ще се върне. Всеки ден е един и същ - започва с надежда и завършва с разочарование... Може би утре ще се върне? И не можеш да се събереш обратно, защото тази надежда не умира и не ти позволява да се примириш и да продължиш напред. Сякаш стоиш на един кръстопът и не смееш да поемеш на никъде, защото той може да се появи от друг път... И да се разминете... Ако знаех, че няма да се върнеш, щях да тръгна на някъде... Но не смея. Защото може пък и да се върнеш... И те чакам.

© Диляна Георгиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??