20.04.2023 г., 22:51 ч.

Плевене 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
553 5 30

  - И все пак не мога да разбера защо подкрепяш Путин и войната му в Украйна? Познаваме се вече от доста време и съм останал с впечатлението,че си по - скоро пацифист.

 

- Нали вие с жена ти имате вила с градина в Тоскана? Представи си, че в градината се появят плевели. Веднага ще ги изкорениш, нали? Путин прави същото в Украйна, само дето трябваше да изплеви още преди осем- десет години.

 

Мълчи и ме гледа като гръмнат. Някои индивиди трудно възприемат,че има хора с мислене различно от тяхното. Иначе е пенсиониран счетоводител и добър човек ...

© Акеми Йошида Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Напротив, Плам, доста народи се мразят едни други. Поляци и руснаци, азери и арменци, хаитяни и доминиканци, индийци и китайци,араби и евреи.Това са малка част от примерите, така че няма защо да се чудим, че живеем в такъв неспокоен свят. Благодаря за коментара.
  • Бил съм и съм работил на места, дето са 6 часа надясно и 2 часа наляво - народи всякакви с нормални хора ... имат си свой собствен манталитет и традиции. С тези отдясно можеш весело да си хапнеш шашлик с вино на теферич, докато с тези отляво - да изчерпиш времето само с поздрава 'Чудесно време' докато гледаш техните полета обсипани само с камъни, но с грижливо построени огради от същите тези камъни. Но изключително рядко съм виждал хора, бясно ненавиждащи друг народ ... което граничи с предния ми коментар 🥹
  • Там някъде. Допреди това са били основно гори и блата. Не знам за България, но аз лично не съм видяла нищо лошо и нямам проблем с тях. Даже второто ми висше образование го завърших именно в Русия. Останалото е въпрос на мнение, всеки си своята гледна точка.
  • Съжалявам за изгубеното време в коментари. Но в истинска България Русия никога не е била на почит. От древността до наши дни. Но каква древност. Руснаци май има от 13-ти или по-късен век пък и то не е сигурно. Че не знам евентуални генетични тестове какво ще покажат. GB.
  • Спасибо за мнение, Сенилга.
  • Миг! России 300 лет, Киев давно отпраздновал свое 1500летие и уверена отметит и 2000-летие. История Киева - это и есть история Украины, не может некая "моль" что-то хотеть менять в нашей истории, или в вашей истории, если вы, конечно, сами не против поменяться и лечь под эту "моль" отдав ей и свою судьбу и судьбу своих детей. Что с ними будет под "молью"? В лучшем случае пошлют пушечным мясом в Грузию, Сирию, Молдову, Украину еще куда, или просто изнасилуют до смерти, или как в тире просто перестреляют...
    Вы даже не представляете, ЧТО они творят здесь у нас, недалеко от вас, пока, недалеко...
  • Безжичен, я си спомни кой нападна първи по време на Руско- грузинската война.
    Благодаря за мнението и линка, Плам. Ще го погледна.
  • Благодаря зя коментарите на всички.
  • Чета мнения и ми светна защо е такава политическата ни класа (избирателите).Хора четете история нещата се повтарят едно към едно! Причината е същата поради която армията на Русия се е трябвало да бъде 3 пъти във Берлин , един път в Рим и един път в Париж през последните 3 века?! От завоевателни подбуди сигурно?! Елементарно Уотсън както казва един мой любим герой! Има една поговорка "Умният излиза от ситуация в , която мъдрия
    никога не би попаднал". На западняците им липса мъдрост . Акеми обичам мненията от типа "Казвам ти дъще сещай се снахо!" Благодаря за творбата!
  • По принцип не коментирах до сега тази война ли, военен конфликт ли
    Всеки от коментиращите дърпа чергата към себе си, взависимост от настроението и повлияни от натрапеното ни, Завоевател. Всички ревнахме '' Санкции за Русия...''а се заобикалят тези санкции и се търгуват газ, петрол,диаманти, само че с посредници. Другата страна, всички помагат на УКР, защо,.... нали искаме мир. А когато съседите напират да влезнат в лозето ни, какво правим освен да го ограждаме и да го браним, а съседите ни са гладни за грозде и вино, но казват кисело е. Тогава търговец изкупува гроздето ни и го препродава по-скъпо на същите съседи.Образно казано.
    Я, ако сте честни, колко са ходили в последните 5 години в Русия, но не само в Москва или Петербург, даже и на екскурзия. Е,...Виждате недоволни и пияници на всеки ъгъл ли.
    Айнщайн е казал- МИРЪТ не може да бъде опазен със сила, той може да бъде постигнат само с разбиране
  • Като гледам всеки тук има своята твърда позиция. Разликата е, че едни се осланят на събитията през последния час или последния месец ... други търсят причините дълбоко в историята. Пример - текущия скандал с нахапано дете от куче - първите тичат в Пирогов заедно с репортерите .. вторите говорят за неспазване на закони и мудните правораздавателни органи.

    Вчера ми попадна статия от 17 март на сайта на 'Гласът на другата Украйна' с мотото 'Мы знаем, что Другая Украина есть, и именно она - Настоящая!' ...

    Статията е под заглавие 'Украинский нацизм, или Почему необходим новый Нюрнберг' ... където година по година са изброени събитията в Украйна започващи още от 1941 година ... и паралелно са приведени цитати от Нюрнбергския процес ...
    Горещо я препоръчвам (руски език) 😎

    https://theotherukraine.info/2023/04/17/ukrainskij-naczizm-ili-pochemu-neobhodim-novyj-nyurnberg/?fbclid=IwAR22t9Q9ILExBejB1V8mHzgY1dgiB5PNSTnUsWvjbzTrYbriYFKzkL-m18Y
  • По първия коментар на Акеми. Украинците да не били сваляли не-знам-кой-си. Ами.добре, ама това си е тяхна работа, не на московците. Тези последните нямат никаква работа в Украйна. А и освен това - не ни е толкова къса паметта. Този.сатрап нападна и Грузия, нали? Е, той ли е последната инстанция!
  • Хубав ти е въпроса. И кукловодството явно е възникнало като среща на необходимости. При управлението информацията винаги се филтрира от долу нагоре и обратно; информацията, която се задържа дава лост, възможност за оказване на влияние и редица други advantages. Зависи с каква информация разполагаш и как я преработваш. Затова не разчитам на това кой какво мисли , още по-малко какво говори. А и всеки има право да си причини, колкото може да понесе.
  • И ти имаш право, Краси. Има ли управляващ без кукловоди на тоя свят изобщо?Не мисля.
  • Друго се чудя Акеми, щом този отрицателен супергерой, другарят Путин, е направил всичко това, за което го обвиняват, и няма сила която да му се противопостави, значи трябва да е мноооого велик,... а защо тогава целият свят не е в краката му?! И международният език не е руският?! И табелата на летището не е на руски... велик, велик... колко да е велик тогава; явно има и други по-велики, а?!... "Големия брат" си работи по план, както винаги. И тази "рана" никога няма да се затвори. Даже и написаното да се затрие, тя ще остане в паметта на народите.
  • В замяна на всичко, което искате от държавата ми, нямате достатъно, за да ѝ платите.
    Жадувам мига, когато някой ще го каже някой ден!
  • Озаптени са, Акеми. От лъжата!
    Няма кой да ги събуди. Но не всички спят,
    и винаги е било така. Жаравата ни държи живи, затова няма да се затрием. И затова от тук ще тръгват много пътища. За да учудваме зрящите.
    Лека и на теб!
  • Чела съм ги , Иви. Проблем е,че българите спят и няма кой да ги озапти. Лека вечер.
  • „...родоотстъпници и чужди креатури„
    Акеми, чела ли си писмата на Цар Калоян до папа Инокентий? Това е само един пример. Не говорим за кой да е, а за Папата.
    Винаги е имало чужди креатури.
  • Да! Възхищавам се на тази страна, но тя не е моята. Възхищавам ѝ се до толкова, до колкото искам да приличаме на нея. Знам как се е ковало достойнството ѝ- в отделния човек, и как това е станало национална черта.
    Днес ми е непонятна удобната клетка на бягството от Родината ми, бягство , което приемам за слабост, което дори не сравнявам с животинския свят. Защото животното иска само сигурността да създаде потомство и да засити глада си. А българинът лицемерно се кълне, че познава заветите на Историята си, сълзливо влиза в храмовете, и още по- лицемерно се кълне в Левски!
  • Понеже държавата си е ваша , Иве. Хората,които са я напуснали по една или друга причина не могат да помогнат освен с гласуване от чужбина, но то пък и няма за кого да се гласува. Все родоотстъпници и чужди креатури...
  • Вината си е само наша, Иви. Българите сме така устроени, че обичаме да се дърляме едни с други и това поражда нестабилност в държавата. Всичките робства и национални катастрофи са само резултат. Вземи за пример японците,които имат над четири хилядолетия история а са били под чужда власт само веднъж ( 1945 до 1952 година) . Но те са сплотен и дисциплиниран народ, докато за нас не може да се каже същото.
  • Така са мислели всички, които са ни използвали, Акеми. Преди век. И много преди това. Векове! Но защо „ние”? „...когато и да започнете...” А вие?!
  • Плевенето ли? Когато и да започнете, все ще сте закъснели.
  • Акеми, а защо не България?!😉
  • Благодаря, Иви. Радвам се, че се отби.
  • Поздрав, Акеми!
    В последните няколко години се убеждавам, че образованието няма нищо общо с правилната преценка. Дори понякога се е превърнала в образУвание! Злокачествено!
    Много точен коментар на Младен!
  • Тогава защо не нападна Грузия, Армения, Казахстан, Беларус или някоя друга страна, та се спря точно но Украйна. Ако украинците си бяха стояли кротко, вместо да свалят законното правителство на Янукович, дали изобщо щеше да има война? Благодаря за коментара, Младене.
  • Първоначално и аз си мислех, че Путин има други цели в Украйна. Но един ден той не изтрая и даде интервю в Кремъл, в което се обяви за продължаване на политиката на Петър Първи за завоюване на земи. Така имтът за денацификацията беше захвърлен от самия Путин в калта. Той се оказа най-обикновен завоевател.
Предложения
: ??:??