25.05.2018 г., 22:58 ч.

Относно всичко, което би могло да ми дойде на ум 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
634 0 0
3 мин за четене

Който е безгрешен, нека пръв… оф какви ги говоря – хвърляйте братя, хвърляйте!!!

 

Последните 30 години БГ политика могат да се опишат по следния начин: „човешко е да се греши, божествено е да се предава“

 

Мотото на националния отбор по футбол: И да паднем и да бием, пак ще ги ПРЕбием!

 

При толкова много религии и толкова много пророци как така продължаваме да живеем с толкова много пороци?

 

„За животните с ПОКРОВ“ – предаването има реалити превъплащения все по-често из любимата Родина.

 

Трудно ми е да предам себе си, но виж, за теб бих могъл да направя компромис ;-)

 

За душата – Музика!

 

Ако имах две ризи… бих си изпрал поне едната!

 

Всичко е до нагласа, опитваше се да обясни Петъка на Понеделника.

 

Озверя народа каза някой? 

Зверовете да Ви кажа са жестоки, но справедливи и без причина не нападат.

Грешката идва от там, че нито зверове останахме, нито в човеци се превърнахме и това лутане води до видоРазменения! Много безграбначни плъзнали мамка му!

 

 

Колкото и да се опитвам

напред да поглеждам, да приритвам

Все някой се намира,

да ме наплюе и да ме стопира.

 

Но не се отчайвам и с насмешка

покавам усмивка нечовешка.

 

 

Паднеш ли по гръб – радвай се, поне не си с лице в прахта.

 

И си мисля, мисля, мисля – ако за плащането на акт на стойност 20 лв трябва да чакам 6 месеца за решение, то кога ли ще осъдят тези виновни за кражбата на милиони?

 

Книгата бе наименувана:“ Безумни съвети“ – теоретично приложение.

 

Когато ти „дойде до гуша“ „море до колене“ може много бързо да те избави от ситуацията.

 

Разговор между вишисти: „Просто ти го казвам, за да можеш елементарно да го разбереш“

 

Ако не можеш да носиш няма как да успееш: да зимаш една торба пари е много по-трудно отколкото да можеш да побереш заплатата си в портфейла.

 

Събуждайте съвестта си от време на време драги приятели – пишете си напомняния. Не я оставяйте да заспи в най-студените крайчици на съзнатието Ви.

 

Гатанка: Що е то? – крив и е.ан – Ами Понеделник!

 

Ако изкувството се ядеше или пиеше и беше добро на вкус то авторите на този свят щяха да са в пъти повече,  но за съжаление от изкувството рядко се изкарва за насъщния дори.

 

 

© Юнеско Чомски Всички права запазени

Вдъхновено от прекрасните произведения на muhaninja.

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??