22.05.2023 г., 10:57 ч.

Отново неприлични въпроси 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
184 1 4
3 мин за четене

Денят петък медиите запълваха със скандалите около прокуратурата и провежданата матура.

И навсякъде питаха абитуриентите: какво си избират от предложените съчинение или тест. А общо взето налагащият се отговор бе – есе, че е по-лесно…

Монтен до Монтеня, мила моя майно льо… Неграмотник до неграмотника…

И как няма да са – в училище наричат „есе“ всичко, което му хрумне на човек, когато няма определена идея.

Съответно учениците остават с впечатление, че да сътворяваш есе е да разтягаш локуми, дрънкаш глупости, раздъвкваш дъвка…

Есе – сигурна тройка. Защото е писало детето, все пак, нали?

И, понеже не е за Сульо и Пульо, всеки Сульо и Пульо е убеден, че е майстор на есето, ракията и мезето…

хххх

Да ви е правило впечатление, че от новините изчезнаха съобщения за митниците? За заловени контрабанда, наркотици, дори пришълци?

То и преди не бяха много, но от време на време хващаха нещо и отчитаха дейност.

Сега…

Съобщават – в Холандия 8,7 тона кокаин, в Испания 4 тона, в Гърция, в Румъния…

У нас – нищо…

Освен оная пуста цигара с марихуана, арестувана при голия обиск…

хххх

Гол, рекоха - 400 души съблечени и обискирани. В резултат – една цигара, кой знае отде извадена. Само дето обискираните били едни… Абе, мъже и жени, можещи кашонче с цигари да скрият… Някъде…

Но и се оказа, че не са били 400. Ни 300. Ни 200.

А седем /7!/ задържани…

Сеир да става, медиите времето да запълват. И ченгетата да се боят втори път да проверяват когото трябва…

хххх

Шум около трансджендърите. Много шум.

Проникнаха рекламистите и в училищата – уж обучавали децата на истинския либерален живот.

А дърти скептици като мен се чудят – абе, не е ли това рекламна акция? Да убедят малките в необходимостта да си сменят пола. Де от интерес, де от пуберското „Кой, аз ли не мога?!“…

Щото една операция бая пари носи на взелите се за богове претендиращи, че могат да променят Божието създание по свой образ и подобие. И сетне – контраоперация за възвръщане, както смятат пубертетите.

Макар че няма връщане от под дъгата…

Ама пари носи, ей…

Бизнес! И нищо човешко…

хххх

Неправилно мисля, неправилни въпроси задавам.

Ето и сега – абе, тая Мара Гаргамелска – с какво гражданство е?

Не казват…

Щото може и с две да я кара. Законно е, спор няма.

Обаче – моралът…

Макар в либерастката демокрация морал…

Молдавската лесбийка Санду е румънка, грузинската наскоро остави в резерва френското, нашта…

Както вика чадам Злата от „Криворазбраната цивилизация“: „Ой, на мама френчето…“

Препоръчвам гениалното въведение на комедията, в което Войников рисува И днешната елементарщина.

А днешната Марийка съвсем не е оная Марийка – по-скоро сбор от Анка и мадам Злата.

http://www.slovo.bg/showwork.php3?AuID=249&WorkID=8677&Level=2

Обърнете внимание на предговора - истинска програма за побългаряване.

 

Отново неправилни, неприлични и неудобни въпроси - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • А като си помисля, че имахме в нашия град само един по модерному гей... Лете ходеше с бели панталони, зиме - с червени ръкавички. Зевзеците го задяваха с:
    — "Хей, мъжки!"
    А той отговаряше:
    —"Ти си мъжкиии!" - със съответния гласец.
    А сега? Бъдете и двуполови, ако щете, но не го рекламирайте като нормално, модерно и знам ли и аз още какво.
  • Благодаря, Красе!
  • Официалните новини масово са entertainment - те не се правят, за да казват истината, а за да формират мислене. Щом се е появила такава пазарна ниша...
Предложения
: ??:??