9.04.2007 г., 13:55 ч.

Отново с теб 

  Проза
1485 0 1
2 мин за четене

Отново с теб...

 

   Пак бяхме заедно, но този път не като двойка... И въпреки това нищо не беше по-различно от преди. Отново се забавлявахме, отново ти ми показа красотата на живота, отново ме накара да осъзная, че красивото и доброто е навсякъде около нас, само трябва да открием пътя към него. А ти ми го показа - научи ме, че човек трябва да се забавлява където и с когото и да е, научи ме как да го правя, за което съм ти безкрайно благодарен! След всеки ден, прекаран с теб далеч от всичко и всички, само аз и ти в света на щастието, аз научавам по нещо ново, научавам по един безкрайно ценен урок... Този път осъзнах, че мога да те обичам по два начина - като приятелка и като нещо повече... Но, честно казано не знам кой повече ми харесва... А няма ли да е най-добре да те обичам и по двата?! И знаеш ли - бих стигнал до дъното, бих се отказал от живота, бих изгубил всичко, само за да стигна до върха, само за да чувствам, че живея, само за да имам всичко, само и единствено заради теб! Любовта всичко! А тази любов открих в сърцето ти...

   Дните, прекарани с теб винаги са били различни, винаги са били красиви и незабравими, без значение дали си с мен или не... Погледнах живота от красивата му страна - от страната на щастието, от страната на любовта. Заживях в един по-красив свят, в твоя свят. И ми хареса! Влюбих се в него, искам да съм част от него!

   Не знам какво направи с мен. Не осъзнавам как можах да се променя толкова много. Научи ме да живея, да се радвам, научи ме, че животът не е само омраза и това, за което най-много съм ти благодарен - научи ме да обичам истински!

   Това е моята история... Това е историята, написана от теб, една вълшебна и неповторима  приказка, която превърна в реалност. Ти си главният герой, а аз - този, който винаги ще е до теб и винаги ще те обича, без значение по какъв начин...

 

© Иван Насков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??