19.06.2023 г., 10:54 ч.

Отвред 

  Проза » Други
162 1 4
4 мин за четене

Съдът признал Волгин за виновен, задето нямал мнение, отговарящо на възгледите на някаква баба…

Не, не е скрита цензура…

Просто демокрация – мнението ти трябва да пасва на калъпа на всекиго. И, ако тоя всеки не го хареса – под съд…

Чак после идват аутодафетата…

хххх

ЕК работи усилено върху създаването на цензурна комисия, преформатираща неправилните мнения.

Тия използват „1984“ като учебник…

хххх

Вятър из медиите – убит бил втори руски генерал…

ЦИПСО май не се сеща, че така си вкарва два автогола едновременно.

Първо – загиват руски генерали, за украинските няма информация. Почти. Демек, руските генерали не се шмугат като плъхове в бункери, дето да се успокояват с наркотици. Боеви генерали…

Второ, все пак се появиха две информации. Главнокомандващият Залужни изчезна от информационното пространство. Бил, викат, ранен.

Шефът на украинското разузнаване Буданов е бил тежко ранен при обстрел.

Главнокомандващ и разузнавателен бос – по-ценни от генерал-майори.

хххх

Дребна подробност – Буданов беше в кома в болница в Германия. В събота казаха – умрял  човекът…

 Но за Залужни – ни звук…

Освен подмятания, че е нейде си заради опит да направи преврат с военна хунта и трезвите да заменят наркомана…

Ама това ЦИПСО не е видял…

хххх

Американците вдигат шум за Тръмп. Дето барал някаква по задника преди 30 години и за документите в дома му.

Подобни откриха при проверки в домовете на Буш-младши, при Обама, а лаптопът на Килъри Клинтън що неща съдържал…

Но, казано по американски – това е друго.

Обаче, медиите взеха да говорят за някои данни относно Байдън – баща и син. Видите ли, оня украински прокурор, дето старият Байдън се похвали, че накарал Порошенко да го уволни, имал някакви компромати.

Които украинците използвали за шантаж. И с това се обясняват изсипваните милиарди в Украйна…

Дето се вика – с добра дума и колт…

хххх

Украинска телевизия. Репортж как хероите спасяват залетите от взривения от бандеровците язовир хора. Панегирик за спасителите…

И аха-аха да повярва човек, ама пак…

На лодките с големи букви пише МЧС.

Барем да бяха фризирали малко откраднатия от руснаците клип…

Небрежни като пловдивска фризьорка…

хххх

А руснаците лоши…

Толкова лоши, че трябва за наказание настъпени от мечок полупоети да ги проклинат…

Вкарали войници в Запорожката АЕЦ, обкръжили я с други войници – и сами се обстрелват.

Взривиха „Северен поток“- сами.

С английски и американски ракети се самообстрелват, разрушават градовете, обявени за руски.

Сами взривиха Новокаховската ВЕЦ, сами прекъснаха водоснабдяването на руски Крим.

Сами пратиха камион да гръмне Кримския мост.

Сами пускат дронове срещу Кремъл…

Отричат, че са тръгнали в контранаступ, не признават, че хероите-бандеровци наведнъж поразили 100  /точно!/ техни, дето се готвели да атакуват. Лъжат, че само чакат на гюме и не щат да признаят бълнуванията на фейквоините за реалност…

Изобщо – лоши руснаци !

хххх

Сутринта. На екрана – швейцарско българче с професионален ЛГБТ вид поучава на завален български как трябва „България да стане като друг държави“, как пак щяло да прави „европарламент“, дето да СИМУЛИРАТ…

Абе, че симулират – симулират…

Но, първо – защо ни пускат подобни педе… ъъъ, измамници? И, второ – кажете КОЙ им плаща, да разберем защо е.

Макар че и така си знаем…

 

И отново нелиберално и нелакейски размисли - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9765

С първата песен поздравявам сантамаринските мимикрита и пловдивските фризьорки.

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??