Произведението не е подходящо за лица под 18 години
Див огън премина през мен и устните ми пожелаха мед, стичащ се по дъбова кора...
Исках, прегърнала дървото, да прокарвам език по грапавата твърдост на дъба...
Исках, обкрачила ствола, да погаля с ходила топлата повърхност на кората...
Допрях лице до жадната си длан и като животинче се погалих...
Извивах главица като бездомно дете и с косите си шепнех за тиха споделеност на страстта...
Поисках мляко да завали и да пия от листата, постлали с омайващ мирис на гора килим...
По кожата ми стана лепкаво и сладко...
Пръстите ми нежно масажираха плътта и тя закрещя, закопня за сластта на мечата прегръдка - за греха...
Сок къпинов между ходилата и пръстта усетих и в куртизанка пожелах да се превърна на мига...
Пожелах си рикша с впрегнат йезуит в нея...
Пожелах си кръчма и наргиле, въздишащо до мен...
Пожелах си алчна едрогърдеста жена да кряска диво и да движи едри крака между масите, пълни с пияни мъже...
Пожелах си плувнал в лой плешивец мустакат, стоящ зад бара...
Пожелах си да съм там и да бъда малка фея на фона на тази смрад... Пожелах си да пея...
За: Утрото, гледащо с нощни очи почти студената пепел в огнището и живия единствен въглен там...
За: Похотта в десетките очи на дивите животни тук, запасани с ками и точещи лиги, желаещи десерт, и мен...
Хххаааахххх! Звън на чаши и разливащо се вино... Хххаааааххх! Силен грим и размазано червило по силно мъжко рамо...
Ххххааааахххх! Заголено бедро и жартиер в червено и лила... Хххаааахх! Цвете на врата и устни занемели, издадени напред в очакване на силния език - покоряващ ги със свойта груба, безпардонна сласт...
Една жена в безтегловност, блъсната и подпряна на стената...
Ботуш... Разтворени меки и топли бедра...
Фуста, заметната нагоре и корсет, развързан с уста - настръхнали зърна... Разпиляна коса.
Зъбите оставят диря по ръцете мъжки и вените ехидно подсмихващи се, силно притръпват в конвулсивен бяг...
Кръвта е бясна...
И хрипти мъжът...
Пот се стича по гърба, стегнат в дъга...
Опитвам се да задържа мокри пръсти в напрегнатите мишци, но ръцете ми биват приковани към стената с един замах на искащата мъжка длан, която, стиснала фините ми китки до болка, сякаш казваше: Остани! Завинаги остани! Ти, моя сладка жена!
Тласък и пак цветна дъга...
Тласък и мъгла...
Сподавен стон и вик, идващ от недрата на самотната ми женска същност...
След това прегръдка нежна и отпуснати поли, познали пак страстта на своята стопанка...
Пак... Тук... Сега...
Сподавен поглед и сълза, изминала пътя с лекота от лицето до гръдта, все още топла и пазеща сластта... Една сълза, търкулнала се леко върху топлото зърно, настръхнало и искащо целувките гальовни...
Перлен блясък, пак дъга...
Силната мъжка ръка, галеща бедрото и обхващаща здраво цялостта му... Двете полукълба на задника, потръпнали под меката женска ръка и мъжествеността, готова отново да покори тази жадна жена...
Ххххааааххххх и пак, и пак...
Див огън преминава през мен и устните ми пожелаха грозде и ябълков сладкиш...
Пожелах си да съм птица без крила, за да мога да остана завинаги прикована в обятията на мъжа, целуващ с обич чакащите от години длани...
Хххаааахх - тази секси жена! Караща ме да линея от любов!!!!!
Ххххаааххх, разкрепостеност на духа и свита в своята консервативност малка и нежна душа...
Нощ е, а очите имат поглед буден...
Кръчма е... Смрад...
И аз...
Сама на масата на живота си, казвам си наздраве със Самотата. стояща срещу мен и пожелала си за сетен път Сърцето ми, което свито в ъгъла до чантата с червило трепери в студ, разголено и светло... Едно Сърце - едно дете все още...
Прехвърлям крак връз крак и наргилето вдишвам...
На сцената певица...
Пея за силата на любовта и на смъртта...
За силата на чувствата и на кръвта...
Една жена - на сцената своя, стояща зад завесата тежка...
http://vbox7.com/play:4ab2f718
© Л-Е Всички права запазени