30.12.2010 г., 18:23 ч.

Панелен реализъм 

  Проза » Разкази
935 0 17
1 мин за четене

 

           

               Ситният, настъпателен говор на съседите проникваше през стените и с лепкавата си паяжина задушаваше всяка мисъл, която имаше неблагоразумието да попърха в главата на Стела. Тя натъпка ушите си с памук и се зави презглава. Шумът сякаш поутихна и девойката заживя в своя свят – далече от сивия блок и от тъй нареченото жилище № 77 на единадесетия етаж. Ето – тича по поляна, изпъстрена със синчец, завърта се, а просторът я вика и тя сякаш лети, лети – плавно се носи, заедно с птиците… Боже, колко е хубаво! Някакъв трясък внезапно прекъсна приятния унес, в който беше изпаднала. Съседите или се караха и нещо трошаха в яростта си, или местеха мебели и от време  на време ги изпускаха отвисоко. Стела скочи от леглото и седна пред пианото. Нервно занатиска клавишите, докато някой ядосано не затропа. Тя натъпка още памук в ушите си и продължи истеричното си изпълнение. Панелите се тресяха, вратата на апартамент № 77 кънтеше, а Стела тържествуваше…

© Росица Танчева Всички права запазени

Авторът е забранил гласуването.
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ники и Антонио, благодаря!Водолея, много ми хареса употребения от теб израз "Панелен реализъм" и променям заглавието така. Благодаря!
    Щастлива Нова Година!
  • Весело изпращане на старата и посрещане на новата 2011!!!
  • Светлана и Лили, благодаря ви! Щастлива Нова Година!
  • С обич!
  • Любо и Петя, благодаря! Весели празници и на вас!
  • Весели празници, Роси!
  • Свири си на пианото и да не ти пука!!!Весели празници и топлинка!!!
  • Благодаря, Ивон! Весели празници и на теб!
  • С поздрави и усмивки, Роси!Позната картинка!Весели празници ти желая!
  • Така е, Водолея.
    Щастлива Нова Година!
  • "Панелен" реализъм си е...
  • Елица, Фабер, Елена и Илко и veesii70, благодаря за отзивите!
    Весела Нова Година!
  • Аз пьк удрях с дьлгата дрьжка на метлата в тавана, да занемеят.
  • Имаше един такъв случай, изнесен в пресата: един съсед, хронично травмиран и вбесен от поредното свирене на пиано на момиче, позвънява на вратата, баща и излиза, почва разправия и съседа убива бащата!
    Страшно нещо е да ти отнемат перманентно тишината!... Не е чак толкова далече от това да ти вземат живота!??

  • Плами и Веска, благодаря! Плами, тези дни съм в състоянието на моята героиня Стела и дано по-бързо да изляза от него, за да не се налага да доразвивам този текст.
    Щастлива Нова Година!
  • Твоята Стела умее да противопоставя на грозното силата на красотата.
    Реализъм е...

    Весела Нова Година!
  • Позната картинка Можеш да го доразвиеш, Роси
    Весело посрещане на Новата Година, много късмет и здраве!
Предложения
: ??:??