2.03.2010 г., 12:06 ч.

Пази се от приятелки 

  Проза » Други
818 0 1
1 мин за четене
   Най-много боли, когато те нарани близък човек, дори и да е с дребно нещо! Може би преди си била поставяна между чука и наковалнята от друг и ти е било все едно, но когато го направи онзи, който до вчера ти е повтарял, че те обича - нещата се променят!

   Да, точно така! Трудно е за вярване, но точно тази, в която никога не съм се съмнявала, подложи на тест отношението ми към нея и не само... Тази, която до вчера търсех за съвет, Боготворях, гордеех се с нея, радвах се с нея и плачех с нея (още се гордея вместо нея за всичко, което е постигнала, а аз мога само да си мечтая), просто защото я обичах, да, точно тази си опъна крака, за да ме спъне, да ме хване в издънка за нещо, което никога не бих посмяла да направя - да я предам! Да, точно ТЯ! Същата, с която до вчера се смеехме и плачехме заедно, тази, която се вълнуваше повече от мен за моите успехи и приемаше присърце моите несгоди!

   Този път и конкретно тази вечер е различно! Пак си плача, но този път не с нея, а заради нея! За Вас може да е глупост, за мен е предателство, защото аз не съм мишка в лаборатория, която да тестват и колкото и странно да звучи, имам душа! Нека аз да не съм права, да прибързвам да не мисля какво правя, за себе си съм права, аз не подлагам близките си на тест за издръжливост, просто се доверявам и може би там ми е грешката!

   Явно за нея вече не съм подходящата дружка, а потенциален враг и заплаха, добре - нека това си мисли!

   Почти по всяко време си готов за удар под кръста от враговете, от близките обаче е внезапно и много повече боли, затова вече се пазя от приятелки!

© Александра Дилянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Щом те е предала значи не е заслужавала твоето приятелство!Знам че не е лесно, но трябва да я забравиш и да продължиш напред! По-добре е да имаш само един приятел но да е истински, а не много но фалшиви!
Предложения
: ??:??