9.09.2019 г., 7:45 ч.

Писмо 

  Проза » Писма
847 2 4

           Аз съм Галинитчето! Искам да споделя с всички вас моите мъки и болки! Моля Ви да ме разберете и изслушате!!!

Обичам с цялата си душа и сърце един човек. Той е моето прекрасно слънчице, той е радостта ми, той е щастието ми, любовтта ми, смисъльла  на живота ми. Всичко за мен! Стиховете, които тук всички съм посветила са за него. Освен това е прекрасен и невероятен човек, неповторим и голям романтик, просто няма друг такъв човек! Ето защо много го обичам и е всичко за мен. Направих грешка, за която  много съжалявам и  се надявам да ми прости, защото аз пред всички казвам, че много съжалявам за това и не искам да го загубя, животът ми ще бъде скучен, безмислен и тъжен без него. Той заслужава всичко на този свят! Обичам го! Прости ми! Отново те моля пред всички!

                  Това трябваше да е тайна, но не мога не издържам, трябва да споделя с вас, така ще ми олекне! Благодаря ви!

© Galina caneva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Исках да го зарадвам и да разбере наистина колко много го обичам.Беше ме блокирал и изтрил отвсякъде, заради моята грешка му го казах лично като му направих изненада.Нямаше друг начин.Отидох и му го казах лично , май не е добре, че писах тук, но бях отчаяна.....Вярвам, че ме разбра и имам право на втори шанс , защото трети никога няма и аз няма да допусна повече това. Този човек наистина заслужава всичко на този свят . Аз незнам кога изобщо ще публикувам вече тук. Той е далеч от мен , но аз отидох и го намерих и направих каквото трябва.
  • Да в този сайт е ! Това е любимият му сайт и публикува тук! От него научих за този сайт
    и аз да публикувам тук .Сигурна съм, че го е прочел!
  • Ех, кой е щастливецът, запленил поетичното ти сърчице?!? Блазе му...
  • А на него каза ли?Щото той може да не влиза в този сайт.Дано ти се случат нещата.Алелуя.
Предложения
: ??:??