15.11.2011 г., 3:18 ч.

Писмо 

  Проза » Еротична
3646 0 7
2 мин за четене

Няма стих, няма зайченца по полянки и невинни облачета! Не зная дали прозаична еротика е това, или еротична проза, или жалко недоразумение, но най-вече е писмо до теб...

 

За това, слушай ме...

 

Мога да бъда едновременно вулкан и горски кротък водопад. Мога да съм нежна, като пролетен вятър, но и дива като летните бури! Мога да плача като дете, но и да помета всички страхливци със смелостта си... Мога да те накарам да крещиш ядосан, но и да се губиш в зеленината на очите ми...

Искам ти езика и всичко онова, което ми правиш с него - знаеш къде...

Искам пръстите ти, пъхнати където пожелаеш, искам като змия на слънце, да се извивам в ръцете ти! Искам пак да действаш с мен,  както с акордеона си,  толкова ловко...

 

Искам точно тази нощ, със всяко проникване в тялото ми, да срутваш една по една стълбите към върха...


Искам пак онези страхотни, неземно нежни целувки! Искам да те дразня със засилваща се и утихваща страст!

 

Искам да си играя като с огън - под теб и върху теб, както знаеш че мога! Искам да ти сторя толкова неща, че свят да ти се завие!

 

Искам с мокри пръсти да рисувам йероглифи по тялото ти! Искам да дишам по врата и лицето ти!

 

Искам да галя косата ти докато си вътре в мен, искам да те гледам в очите, докато те карам докрай! 

 

Искам да усещам устните ти по себе си, редуващи се с полъха от отворения прозорец, искам да настръхвам от тези сблъскващи се материи...

Искам теб. Не защото някой друг няма да може да го стори. А защото истинската наслада се състои в това, да желаеш човека насреща по особен, уникален начин. Всичко това което правиш с мен, когато съм в ръцете ти, е уникално. Ти си уникален... Не е важна целостта на сексуалния контакт и продължителността му, нито размери или кой в каква поза е. Изпитвам истинска, неописуема дори  наслада, защото те желая по начин, който не можеш да си представиш. Желание, като желание което е ясно, без да е ясно нищо друго на тоя свят!

Желание, като да се топиш.

Искам да се разтопя отново в теб, искам да се разлея по теб.

Искам още нощи.

И очите ти срещу моите...

© Безстрашна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??